mandag 5. mai 2014

Tips til kirkeprogram:

I planleggelsen av eit bryllups er det mykje å huske på.
 Eg tenkte at eg i nokre dagar framover vil visa deg korleis med gjorde det, 
kanskje er det nokre tips du kan få?!

Me valgte å gifa oss i Hardanger, sjølv om me begge er frå Karmøy, og høyrer til den flotte kirka på Avaldsnes. Men tross det så valgte me å legga bryllupet vårt inn til Eidfjord da eg hadde mange tilreisande og me ønskte at gjestene skulle få ein herlige weekend med fine minner
 ( varte derfor fre-søndag ) og å få nyta bløminga i Hardanger i Mai måned og at eg ikkje minst har ei mor som er der frå. Me valgte også å gifte oss inne i Ulvik Kyrkje
 ( samme som mor og faren min gifta seg i ).

Faktisk den gang for 5år siden så lagte eg ein blogg slik at gjestene skulle forstå kvifor me valgte å ha bryllupet inne i Hardanger og litt info om kva som skulle skje dei forskjellige dagane. 
Her kan du sjå den om du ønsker. 
Siden fredagen kom på 1.Mai og er ein Norsk helligdag så rekna me med dei fleste hadde fri fra jobb,
 så inviterte me til tur opp til Kjeåsen (530 moh). Det blei deretter vannscooter etter endt fjelltur og ein liten fest på kvelden der me hadde laga ein liten quiz om oss som brudepar. Dette gjorde at stemningen var på topp då den store dagen kom. Gjestene hadde allerede blitt godt kjente.

Kirke programmet valgte me å bretta i eit smalt format da det skulle stå i stil til sangheftet. 


Orkidéene går igjen i kirkeprogrammet siden eg hadde orkidéer i brudebuketten.
Me valgte salme: Kjærlighet frå Gud. Og salmen: Å leva det er å elska.
Me valgte også å ta ein litt "Amerikans" versjon ved å gjenta etter presten løftet . 
Musikkinnslaget: "Allegro" av Liv Benedicte Bjørnboe. Me leigte ei til å spele på orgel og ei på cello. 

Nedenfor kan du høyra innslaget ( eg såg den Norske filmen "de usynlige" og syntest denne var så fin så slik blei det til at den blei spilt under vielsen).


Musikkinnslag nr:2 : "Nocturne" av Rolf Løvland og Secret Garden.

I staden for å hive ris på brudeparet så blei det levert ut såpebobler ( med tanke på fuglane ) 
og at me fikk tatt nokre fine bilder.

For å frakte gjestene fram og tilbake til kyrkja så leigte me
båten M/S Lady Anne som tok 100 passasjerer.
På båten blei det god tid til å få tatt bilder, og gjestene fikk servert Hardanger cider og noko å bite i.
Då me kom i land ved hotellet spelte mi gode venninne "Fairytale" på fele.
Alt planlagt ned til minste detalj:)


post signature

2 kommentarer:

  1. Åh så nydelig, for et fantatisk brullyp dere må ha hatt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Irene:) Bryllupet var som ein drøm, min drøm hvertfall :) Herlig å sette seg ned å mimra litt, har liksom ikkje tatt med tid til det før nå. Ønske deg ein fin fin kveld.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)