tirsdag 3. juni 2014

Bolia til Oasen Storsenter:

Eg er så heldig å få jobbe på Haugalandets beste kjøpesenter, Oasen Storsenter. 
Ein av grunnane til at dette er det beste senteret er for at dei våger å satse og at det er eit senter for folket. Bolia har vert ein kjede som kundene har ønsket seg, og ledelsen har lyttet til kundene og får denne trendy møbelkjeden inn til høsten/vinteren.
Senteret åpner ein heilt ny og flott underetasje og det er her Bolia skal ligge. For meg som er over gjennomsnittet interessert i interiør var gleda stor da nyheten siste uke kom ut, 
før har eg og mange andre interiørfrelste måttet reise over fjorden for å handle hos Bolia. 


Dette konseptet treffer meg med sin skandinaviske design. 
Kjeden er dansk, designer og håndlager møblene sjølv.
Her får ein flotte design møbler til ein ganske bra pris. 

Tenke detta var eit hett tips til dokke andre som også er opptatt av interiør.
post signature

1 kommentar:

  1. Vakker side du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapeter Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)