onsdag 11. juni 2014

Mitt sort kvite kjøkken:

Når ein er hima i mammapermisjon så går dagane litt i ett. 
Stendig kalenderen hjelper meg med å henge med på kva dag det er og kva datoen er, 
og JA eg treng den i eit KJEMPE format for at den skal vekke min oppmerksomhet:)



Høyglans kjøkken. Kvite veggskap mot sort øy. 
For at det skal henge saman valgte me å ha kvit corean plate på øya. 
Ventilatoren har to funksjoner, vifte og lampe, juhuuu, vinn-vinn produkt kaller eg det!!!!


Styling: Tone Kroken
Foto: Yvonne Willhelmsen
For KK Magazine nr:23 

post signature

4 kommentarer:

  1. Lekkert!!
    Dere har det så fint:)

    SvarSlett
  2. Du har det bare så stilig og lekkert!!!:) elsker kjøkkenet ditt!:) stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Jeg elsker din stil og din blog, du har inspirert meg. Jeg lurer på en ting, hviltet farge er det på veggen? er det svart sant? vet du hvilke kodet? Klem Claudia

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det lov å sei at eg blei veldig veldig glad for din kommentar?:) eg sette stå stor pris på du tar deg tid til å legga igjen ein så fin medling inne sjå meg. Måtte leita fram dei gamle malingsspannene for å gi deg eit heilt rett svar, og ja det er sort. Det er Lady pure color 9500-N 0099. Håper du har hatt ei fin jul og vil samtidig ønske deg eit godt nyttår.
      Klem Ann Helen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)