mandag 25. august 2014

Materialistisk opptatt:


For dokke som lese bloggen min titt og ofta har kanskje merka at det har vert lite aktivitet her inne i sommar.  Eg har ikkje tenkt å unnskylda meg eller beklaga pga få innlegg! Eg tror ikkje eg e langt i frå sannheita når eg seie at neste alle der ute ønske å ha det fint hima, men kor går grensene? 
For meg så gikk det alt for mykje tid vekk i å style og å skape det bildet eg trudde fekk mest "likes" på Instagram. Eg blei sykelig opptatt av å ha det aller nyaste av interiør og følte eg ikkje kunne legga ut eit nytt bilde uten at noko nytt var komen inn i heimen. Men det versta av alt var at eg prioterte heilt feil. Ungane nådde nye mål uten at eg fikk dei med meg. 
Slik vil eg ikkje ha det og nå har eg gjort noko med det. Eg har tatt meg ein god pause og lagt vekk mobilen i sommar for å heller fokusere på å leva i nuet og heller memorera dei fine øyeblikkene i topplokket. 
Eg seier ikkje at eg ikkje kjem til å dela bilder med dokke men at eg må gjera det når eg føle eg har lyst til det og ikkje føler eg må kun for å opprettholda følgerar!  

I kveld vil eg dela to bilder med dokke. 1 collage av badet vårt som er mitt fristed der eg kan ta meg eit god varmt bad og ikkje tenke på noko (så sant ungane e lagde og søv godt) 


Bilde nr2 viser at mine to små herlige guttar skal få seg enten ein liten lillebror eller lillesøster. 




post signature

8 kommentarer:

  1. Fint innlegg;)
    Og aller først - gratulerer med "bumpen" :))

    Det er viktig tema du berører, jeg har tenkt tanken selv, og bloggen er ikke like ofte oppdatert som tidligere, og ikke sitter jeg ved pc'en og taster hele kvelden helller, det er ikke helt verdt det!

    Jeg liker det fortsatt og er veldig opptatt av interiør, henter masse insopirasjon på blogger og insta, men må roe litt ned - er ikke sunt og ha lyst på mer og mer, og aldri bli helt fornøyd!

    Glad du ikke sluttet helt, og titter innom innimellom, selv om det blir bilder av de samme tingene, så inspirer det vet du:))

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann du:) Tusen takk for fin kommentar og gratulasjonen. Har ei spennande tid i vente :) Kjekt å hørra at du fortsatt vil kikka innom meg, for eg har ikkje lagt bloggen heilt på hyllå, må bare sørga for at det blir gjort på rett måte. Godt å hørra at eg ikkje er aleine med å tenke slik og tusen takk for at du deler det med meg. Ønske deg ei fin ny veke. Knip

      Slett
  2. Me glede oss veldig te ei litå prinsessa eller ein liten prins te komme te verden:) Eg e så stolt av å få kjenna et så fantastisk fint menneske så dg gojentå mi:) WE LOVE YOU;) Klem fra jentene dine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Duuu altså:) T A K K!!!! og eg er så glad for at eg har deg. Nyt dagen i dag for ein veit aldri kva morgendagen bringer.

      Slett
  3. Heisann,du tar opp et viktig tema her,fint at det er noen som tar tak i dette,kan umulig vere sunt å ha det hotteste og flotteste interiør/bilde til alle døgnets timer.Er opptatt av disse tingene selv,men er begynt å se at det er mye likt rundt om,har en Kahler vase,så er den over alt,kul den,men det blir jo
    ganske upersonlige hjem av dette.Og som du ærlig sier,det går mye tid til dette,særlig når man har

    barn.Ser på IG at det er mye kommentarer som:Takk kjære(hva sier de til den de har kjær?)tusen takk fine,takk fininger osv.Men sånn er det blitt,blir ganske platt etter hvert.Takk for fint innlegg og gratulerer til dere begge.Hilsen Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia på du Merete:) litt seint svar her til deg, har redusert tida mi på sosiale medier noe i det siste derfor har det tatt si tid. Så takknemlig for kommentaren du har lagt igjen til meg!!! Setter pris på slike ærlige tilbakemeldinger, og det er godt å høyra at folk der ute faktisk synest det var eit bra tema er bringte på banen. Ja eg er heilt enig med deg ang at ALLE er blitt den "flinkeste" "fineste" osv osv. ka seie med til våre aller nærmeste venner og familie da når ein skriv slik til ein totalt fremmande. Ønske deg ein god kveld. Og takk for gratulasjonen. Klem Ann Helen

      Slett
  4. Hei. Du venta nok ikkje at eg skal skriva eit innlegg her, men eg er rett som det er inne og ser på "sida" di, nett som eg er inne og ser på rosengard.no som er sida til Jan Egil og Unni.
    Det er viktig det du skriv om materialistiske ting og kor avhengige og konsentrert ein blir om dette. Eg har hatt gleda av og fått vera med å byggja huset dåkas frå A til Å, og huset er heilt fantastiskt. Det er også menneska som bur i det, og det er viktigast for meg.
    Fortsett med bloggen, men ikkje la det bli eit krav te deg sjølv at du må skriva. Du er kreativ og får til det du vil, så la litt komma etter litt.
    Ha ein fin dag og helg.
    Helsing frå Nordsjøen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen:) bedre seint enn aldri med svar frå meg. Men sjå postivit på det med tanke på at eg har klart å legge sosiale medier litt på hylla. Takk for fin tilbakemelding. Eg er stolt over heimen min for her har du og andre i min nærmaste familie lagt igjen mykje bra arbeid og kjærlighet. Alle løysningar er valgt av oss og eg håper det viser litt av vår personlighet. God tur ut, og takk for i dag. Klem Ann Helen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)