onsdag 22. oktober 2014

Uteområdet:

Ein liten "teaser" frå vårt uteområde. Til vinteren er det 2år sidan me flytta inn og eg skal love deg at ting tar tid med å få alt på stell. Når me kjøpte tomta så var det bare ein stor haug, verken veg til tomta eller vann og kloakk. Me har gjort alt fra bunnen av. Og det har blitt mykje sprenging og graving. 

Fyrst i slutten av denne sommaren fikk me nyta ein uteplass og hagemøblene blei pakka opp 
( for å stå framma i kun 3veker, hehe, så kom høsten...) 
Det er vanskelig å ta fatt på uteområdet for her er det så mykje som må væra nøye gjennomtenkt. 
Ein planter ikkje gress mange ganger og ein støyper ikkje vegger/stier fleire ganger. 
Og ikkje føle eg at eg har særlig peiling på uteområdet men me ville at det skulle væra våre idéar 
siden me allerede har stått for alle valg sjølv til nå. 

Me har valgt å støype sti fram til inngangspartiet, dette for å brekke av eit stort område med asfalt. 
Eg og min mann er veldig fan av japansk hagestil og har hatt dette i bakhode når me planla uteområdet. 
Me har valgt å legga granitt heller som ein sti fram til den framtidige hagestuå. 
Det er også brukt granitt som ramme rundt gresset. 
Plattingen har me valgt å skjære i ein bua for å myke opp uttrykket. Her vil det med tida komme 
lys under. 
Me mangler belysning, solsenger og hagestue osv osv
 men dette kjem mest sannsynlig til neste år så `stay tuned`:)

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Kan jeg spørre hva gulvet dere har på kjøkkenet heter og hvor det er kjøpt?
    -C

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann:) gulvet heter Parador og er eit kork vinyl gulv. Kjøpt hos Ibo raglamyr.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)