fredag 14. november 2014

Bilder tatt for KK:

Eg veit eg ikkje har vert så veldig flink til å dele bilder på bloggen i år, som eg har skrevet tidligare så måtte eg finne tilbake til dei tinga som virkelig betyr noko i livet så da blei bloggen satt litt til sides.
 Men no er eg tilbake:) Håper eg forstatt har beina godt planta på jorda. 
Ei dame ved navnet Tone Kroken og Yvonne Wilhelmsen var på besøk for KK Magazine tidligere i år for å lage ein reportasje om huset vårt og eg må bare dela dessa bildene med dokke. 
Dei var så proffe og dyktige i jobben sin, gid det alltid hadde sett slik ut heima sjå meg. 







post signature

4 kommentarer:

  1. Digger detaljene, mye lekkert!
    Så gøy med fotobesøk, spennende:)

    Ha en fin kveld ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig veldig dyktige dei damene eg hadde på besøk og dei klarte å gjør det så lekkert som eg aldri hadde forestilt meg at det kunne være:) Fin fin kveld til dg o.

      Slett
  2. Så fantastisk flott hos dåkke :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ALLTID lika kjekke du Susanne:) og takk for sist forresten, det var så kos!!!

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)