søndag 9. november 2014

Kjæreste tur til Gdansk:

Den moderne kvinnen trenger også eit avbrekk frå ein travel kvardag. For å gjera det enkelt og å sleppe å være for lenge vekke frå barn og jobb gikk turen til Gdansk i Polen.
Direkte frå Haugesund til Gdansk på under 2 timer fungerer bra for ei som meg som har flyskrekk. Lørdag til tirsdag var akkurat passe lang tid til å få henta seg litt inn og å få sett kva denne byen hadde å tilby.


Tenkte eg ville dela litt tips med tanke på at det næremer seg jul og det kan kanskje være ein idé å legge julehandelen til Polen. 
I Gdansk får du nemlig både i pose og sekk. 
Overnattingen på Mercure er det bare å skryte av. Fancy hotell og veldig hyggelig bemanning. Fikk til og med lov til å dele eit bilde av dokke med verdens herligaste personale i baren. 
Polske er ikkje akkurat kjent for å være eit smilande folkeslag, og det merka me godt med tanke på alle dei sure ansiktene som var å møte i butikkene/restaurantene. Men heldigvis finnes det unntak. 
Bare sjå på dessa herlige personane på bildet under til høgre.

Shopping:
Me var innom 4 kjøpesentre i gdansk. 
Madison ligger rett ved hotellet og er eit heilt ok kjøpesenter, vil trekke fram express nail som var super flinke og raske og fikset nydelige negler til ein veldig billig penge. Prisliste her.  Eg betalte ca 110 PLN for fransk akryl på naturlige negler. ( dei var så pass ærlige å sa at det ikkje var vits i å legge negler da eg er gravid da negler vokser så pass fort under gravidteten så da ville dei bare vare i ca2uker før eg måtte legge nye). Satt i 1time og fikk eit kjempe fint resultat som skal vare ca 3uker.
Manhattan er eit lite kjøpesenter og einaste grunnen til å besøke det senteret er for dei har ein kjempe bra butikk som heiter Worldbox som selger det nyeste innen Reebok, Nike, Adidas og new balance. Her var det mye å spare og dei hadde bra utvalg og det aller nyeste på markedet.
Me var også ein tur innom Fashion House Outlet ( ca 15min med taxi fra gamle byen i gdansk ) 
Dette var ikkje mykje å skryte av, dårlig utvalg og dårlig med størrelser spør du meg. 
Senteret Galeria Baltycka som hadde bra utvalg og som er verdt eit besøk er det aller største med 200butikker ( zara, mango, river island osv ). Dette ligger også ca 15min utenfor gamle byen.
ps: manhatten ligger like ved så dette kan tas i samme sleng vil eg tro. 
Blei ganske overraska over at det var så mykje billigare på kjedebutikkane enn det det er heime i Noreg. Så å ta julehandelen hit er ikkje det dummeste. 
Det seies at ein murer/fliselegger kun har 40kr i timen i Polen så da er prisene på klærne selvfølgelig billigere i Polen. 

Frisør/spa:
Vil anbefale på det sterkeste Frisør salongen Excellentq rett over gata for hotellet Mercure. 
( samme side som kjøpesenteret Madison ). Dei er veldig populære så det er viktig å bestille time så fort ein kommer ned til gdansk. Her var dei kjappe og dyktige. Aldri før sett min mann så fin på håret. Klippet veldig nøye og til ein ekstremt billig pris. Herre klipp med vask 40pln. (rett over 80kr)
Dame klipp, striping og farging av langt hår til 275pln. Billigere enn dette skal ein leite lenge etter. 
Sjekk pris liste her.  1 polsk Zloty er 2, 01 Norske kroner.
Prøvde også ut spa Jacques Andre´ hair and spa 100meter fra hotellet. 
Ligger vis a vis jernbanestasjonen. Her er det også lurt å bestille time så fort ein kommer ned. Planlegger ein mange behandlinger ville eg nok anbefalt å reservert timer allerede før ein reiser ned, denne salongen er kjent for å være dyktige og er veldig populær.
Eg fikk ein spesial time da eg er 27 uker gravid ( fot terapi og rygg massasje ) i 1 time, mens min mann hadde klassisk massasje. Veldig flotte lokaler og veldig dyktige massører, angrer bare på at eg ikkje fikk benyttet meg av fleire timer. Me betalte for 200pln for 2 timer massasje. 

Mat:
Restaurantene som er verdt eit besøk i Gdansk ligger alle i gamle byen nede ved elven ( 10min å gå fra hotellet)
Beste smaksopplevelsen eg har hatt på lenge fikk eg da me var på Fellini, denne restauranten har mottatt ei michelin stjerne:) Her valgte eg ein rett (biff) fra ein av dei dei hadde skrevet på tavlen som kokken anbefalte. Hadde creme brulet til dessert som også smakte fortreffelig. Dei ansatte var vedlig profesjonelle og eg forundret meg da kelneren smakte ein munn full på alle vinene som blei servert. Snakk om kvalitets stempel.
Vil også anbefale Goldwasser og Barylka. Disse restaurantene ligger også nede ved elven. 
PS: prøvde også Kebab som lunch eine dagen, meiner den hette Gdansk kebab. Veldig bra utvalg og veldig bra smak til ein latterlig rimelig penge.

Gamle byen:
Å bo så sentralt var ypperlig. Mercure låg perfekt til restauranter, spa, kjøpesenter og gamle byen. Vil anbefale å ta ein liten tur i gamle byen. Ikkje noe særlig butikker å handle i men atmosfæren, dei fine bygningene og å sette seg ned på kafe og kikke på folkelivet er noko ein bør få med seg når ein er i Gdansk.


PS; Velg taxiene som har gult skilt med 196-86 på, dei er mykje rimligare enn mange av dei andre. 








3 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil anbefale selskapet Prestige Line fra Gdansk Polen,. De gir 24-timers flyplasstransport i komfortabel Mercedes E-klasse, S-klasse, Mercedes Viano biler .. Du kan bestille overforing on-line. Snakker engelsk http://www.prestige-line.pl Telefon: +48 514 425 484

    SvarSlett
  2. Flotte tips :)
    Hilsen Trollblomst
    trollblomst.blogg.no

    SvarSlett
  3. if you are looking for transportation/taxi from the airport Gdansk to the center of Gdansk.I recommend the company Gdansk airport transfer http://airportgdansktransfer.com

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)