torsdag 27. november 2014

Minstemann sitt rom:

Rommet til minstemann har vert eit langdrygt prosjekt, ikkje at det er så super fancy eller med mykje fiffige løysningar men for at alle dei små detaljene skulle falle på plass og energien til å ta tak i det skulle være der.  Er høygravid og hatt ein litt vanskelig høst så ting har tatt tid. 
Følelsen av å kunne skape noko sjølv om eg har vert sliten har gitt meg glede. 
Eg har sydd tipi, puter i minstemann sitt navn og gjort andre små ting. 
Huset vårt er i typen funkis, men prøver alikevel å ha eit tema i kvar rom. 
På Isak sitt rom har eg valgt å gjera det i ein litt annen stil men å dra inn mange gamle elementer som ein eple kasse og ein margarin kasse frå Hardanger. 
Gammel skuvseng som er pusset og malt kvit, kjøpt på loppemarked. 
Globus som har gått i arv i slekta og eit gammalt kart kjøpt på Hauge skole.
 Ellers er mykje av interiøret kjøpt sjå dyktige Anne som driver Pikene på bryggen i Kvalavåg. 
Ho har blant anna eit veldig godt utvalg av FermLiving og byNord. 
Må også takke flinke foreldre som har tapesert både vegg og gå-trallen. 


DIY Tipi.(Oppskrift kjem)
DIY puter. (I S A K)
Gammel eplekasse fått sjå slekta mi i Hardanger og 
Margarinkasse kjøpt på Auksjon i Ulvik.
DIY tapesering av gå-tralle.
post signature

5 kommentarer:

  1. Så fint!
    Og herlige detaljer:)
    Flink du:)

    SvarSlett
  2. Så fint :) Gleder meg til vi kan begynne å innrede, men er fremdeles midt i bygging. mye inspirasjon her, selv om alle barnerommene vår blir til jenter :) Lykke til med innspurten!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)