onsdag 12. november 2014

Storebror sitt rom:

Mitt siste prosjekt i huset har vert lillebror sitt rom og eg gler meg til å visa dokke resultatet 
( så stay tuned ) Men i dag ville eg visa dokke nokre bilder frå storebror sitt rom. 
Desse bildene er riktig nok fra da KK var på besøk tidligare i år, 
men det ser like dan ut ( kanskje ikkje så ryddig nå da men, hehe) 


Bilde er frå tidligare i år ( storebror 3år, lillebror 3mnd)


Får ein del spm om tapeten og den er frå Norske SneDesign bestilt gjennom Photowall.
post signature

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott rom liker tapeten utrolig godt, du er kjempeflink

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekke du e Hege Helen:))) Tusen takk. Ja tapeten er godt likt i alle alderer den faktisk,hehe.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)