tirsdag 2. desember 2014

DIY bilde vegg:

Er du som meg som aldri får fingen ut til å bestille bildene av ungane som små?
Minstemann er allerede blitt 1år og da han var 13 dagar gammal var me hos fotograf og tok mange fine bilder. Men eg har ennå ikkje klart å heve meg rundt å fått nokon på veggen. 
Så for meg som for tida trenger lettvindte løysningar blei denne fotoveggen genial. 
Det tok meg vel ca10min før bildene var bestilt ( kan kun gjerast via mobil, så det kreves at ein har litt bilder liggande på tlf) Appen eg brukte heiter polagram , og på ca 1uke var dei i posten.
Eg valgte å laga eit hjerte som form. 




I ein lang kvit og anonym gang har det nå blitt eit stoppested for små og store,
 der me mimrer om alle dei fine øyeblikkene me har hatt.





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)