onsdag 31. desember 2014

Kose teppe:

Eg er av typen som heller ønsker meg ein ting til prisen av 10ting. 
Eg tenker kvalitet framfor kvantitet. Nå som eg har blitt vaksen er det få pakkar som ligg under treet som er til meg, eg har jo egentlig alt eg treng så i min familie har me kutta ut å kjøpe til søsken, 
for det går for mykje tid i å stresse rundt for å finne akkurat den "perfekte" gaven til kvar enkelt framfor å nyte desember og alle dens øyeblikk. 
Og eg og min mann har valgt å heller priotera hus framfor gaver til kvarandre dei siste åra. 
Mykje kjekkare å sjå gleden ungane mine har når dei får pakkar. 
Men i år var det dette pleddet frå Modernwool som stod aller høgast på ønskelista mi, 
så da slo mammsen og pappsen sammen jul og bursdagsgave til meg slik at eg kunne få noko eg virkelig ønska meg. Detta er det kulaste pleddet eg nokon gong har sett. 
Det er håndlaga i USA og er 100% ull. 
Tipset om desse diggbare teppene fikk eg frå flinke silje-vanlijeis.
Mitt er av typen Chunky Knit i str Large (107x137cm)

(innlegget er ikkje sponsa)

2 kommentarer:

  1. Oh yes!
    Det er fantastisk:)
    Hadde ønsket meg det jeg og, hvis det ikke hadde vært for crazydog som spinner rundt i alle puter og pledd her i huset:))

    Men er veldig enig i det du sier:)
    Her ble det kjøkken i jule- og bursdagsgave for noen år fremover:))

    GODT NYTT ÅR ツ
    Og ha en flott kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. ALLTID så koselig å lese kommentarane du legge igjen her inne sjå meg:) tusen takk. Lo godt da eg leste ka du hadde skreve om hunden din. Eg e redd dei cracy ungane mine som spinne rundt med sjokoladefingrer,hehe.
      Godt nytt år til deg.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)