tirsdag 9. desember 2014

Tipi til minstemann:

Er for tida inne i ein periode der eg har veldig behov for å lage ting, og endelig har eg tørka støv av symaskina. Dei fleste ungar liker godt å lage telt av tepper og sofa puter og da tenkte eg at ein tipi kanskje hadde vert noko for minstemann. Eldstemann syntest den var så kul og ville helst at den skulle stå på rommet hans så mitt neste prosjekt er ein litt større utgave til han.
Eg har ikkje brukt nokon oppskrift og den blei både litt skakk og skeiv, men heldigvis er ikkje barn storkrevande så den fungerte til sitt formål.
4stk kosteskaft ( Europris ) brukt som stenger.
Eg klippet til 4 like store trekanter med ein bunn på 110cm og 120cm i høyde.
Den eine trekanten foret eg med eit annet stoff slik at åpningen blei litt meir forseggjort.
Sydde også inn noen lange tynne stoff biter slik at ein kan "lukke" igjen. 




Vinduet var noko eg kom på i slutten så her klippet eg bare eit rektangulært hull på den eine sida og brukte blank duk som vindu. Sydde "sprosser" utenpå vinduet av restestoff.





Holder på med tipi i ein større utgave til storebror og da skal eg 
legge med framgangsmåte og bedre oppskrift.


post signature

1 kommentar:

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)