torsdag 22. januar 2015

Give away:

WOW, sinnsykt å sjå at eg i dag har passert 1MILLION sidevisninger på bloggen. 
Eg har ikkje ord!!!1000 takk for alle dokke som faktisk er inne på sida mi, 
og til alle dokke som legge igjen koselige kommentarer eller sender meg mailer. 

Var du ein av dei som ikkje klarte å sikra deg 175år jubileumsvasen Omaggio frå Kähler? 
Eg gir nemmelig vekk ein slik til ein av dokke følgerar på bloggen eller på Instagram. 
Legg igjen ein kommentar under innlegget så er du med i trekningen. 
Trekkes 1.februar.

post signature

8 kommentarer:

  1. Oda - hiilsen@hotmail.com22. januar 2015 kl. 22:55

    Wow - gratulerer med 1 mill sidevisninger!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Du har en inspirerende blogg :-)

    SvarSlett
  3. Dette blir eg gjerne med på! Og gratulera til deg ;)
    c-than@online.no

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1 mill!
    Det er GØY ♡ og vel fortjent:)

    Takk for alltid herlig inspirasjon, du er FLINK! ♡
    Husk det, alltid:)

    Snill du er som gir bort den finingen, jeg blir veldig gjerne med:))

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse��. Takk for herlig inspirerende blogg��

    SvarSlett
  6. Gratulerer med så mange visninger, det er stort! :)

    Vasen var megafin, vinner gjerne den!

    stian@fettnerd.org

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Absolutt fortjent! Hjemmet ditt og bloggen din er fantastisk fin og inspirerende!

    SvarSlett
  8. Gratulerer, veldig fortjent. Hjemmet deres er unikt, jeg ble veldig inspirert:-) lykke til videre, du har fått enda en ny følger!

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)