torsdag 12. februar 2015

Mammakroppen:

Sist uke valgte eg å dele desse to bildene på instagram hvor eg viser ein mammakropp som for 5dager siden hadde født ein gutt på 3616gram. 
Eg måtte teste det ut på IG før eg våget å legge det ut på bloggen,
 for på bloggen kan ein risikera veldig negative kommentarer da folk kan velge å vera anonyme. 
Men siden eg kun har fått positive kommentarer så velger eg å dela detta innlegget. 
Og grunnen til at eg nok ein gang velger å blottlegga meg på denna måten er fordi eg synest presset på å se sylslank ut etter å ha født er idiotisk. 
Hashtagger som #teamfotballfruefitmums, #fitmums osv er så sykt at eg vil spy. 
Er det viktigare å legga vekt på at ein skal sjå diggbar ut ved å sulte seg i hel og bruke den dyrbare tida ein har med ein baby på treningsstudio enn å bruke krefter og tid på den nyfødte?
 For all del eg kjem muligens til å trene eg også med tida, men den største grunnen er at det er den beste medisinen for pysken. 

 Fra profil så ser eg ut som ei visse ei som høygravid (og kven veit om hu faktisk har retusjert dei bildene også) Hos meg har eg ikkje retusjert noko som helst ( sjøl om eg burde ha klippet vekk lastebilen på gulvet, men det er dette som er kvardagen min, leker i ALLE rom)
Og puppene ser ut som nokre "Uganda slips" som mannen min kaller dei, hehe. 
Og ja eg ler faktisk av det for kva anna skal eg gjera. Eg tar meg ikkje sjølv så høgtidlig lengre. 
Eg prøver å ta meg for den eg er, ikkje at eg er super fornøgd med utsjåande mitt men eg godtar at kroppen min ser ut som det den gjør etter å ha gått gravid i 9mnd og ha vert igjennom 3svangerskap på under 4år! 
Og for dokke som trur at kiloane bare renner av og at ein kan hoppe rett oppi sine gamle jeans etter å ha kommet heim frå sjukehuset tar grundig feil, vertfall i mitt tilfelle. Å amma krev mykje energi så då heng det saman med at ein spis meir enn før og da forsvinner ikkje gravid magen på 1-2-3. 
Eg håper med dette innlegget og med desse to bildene at eg kan sette fokus på ein sunn kvinnekropp og sjølv om eg ikkje har ein perfekt kropp så er ingenting er meir perfekt enn bragden ein har oppnåd ved å sette barn til verden.


post signature

6 kommentarer:

  1. Synes du er utrolig flott både i kropp og sjel, unik er du Ann Helen ❤️❤️❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint sagt Hege Helen:) 1000 takk.

      Slett
  2. Tøffe tøffe Ann Helen,og nydelig er du og,både utenpå og inni ;-) Syns du ser utrolig flott ut ;-) Hilsen AT ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjarteleg takk for fin tilbakemelding!

      Slett
  3. Du er tøff som legegr ut et så ærlig bilde når kroppen føles som på det mest sårbare (i allefall gjorde jeg det rett etter jeg hadde født). Er helt enig med deg at presset og fokuset på å se fit ut rett etter fødsel er helt syk. Som om man ikke har nok av andre ting å tenke på å bekymre seg over når man nettopp har fått barn?! At dette også tydeligvis har flyttet seg over på å prøve å være minst mulig når man er gravid også, syns jeg er helt vilt. Glad jeg fødte mi yngste for over 7 år siden, og slapp å se visse overtrente mammaer overalt hvor jeg snudde meg ;-) Du ser helt fantastisk ut! 3 unger på 4 år og 5 dager siden yngstemann kom til verden - vær stolt, vær veldig stolt! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk for kjempe hyggelig kommentar:)
      PS: nå e minste mann 2mnd og eg ser likedan ut, tihiii. småbarnsperioden er så kort og eg vil ikkje ha fokus på å slanke meg ( ikkje er det bra når ein ammer heller). Eg seier ikkje at eg er fornøgd med utsjåande mitt men eg velge å ikkje fokusera så mykje på det og tenker at eg har plenti av tid til å trimme det av når babyen min har blitt større. Føle eg går litt mot strømmen da alle har så hastverk med å få "tilbake" kroppen sin etter fødsel. Eg vil heller bruke den dyrebare tida med minstemann på trilleturer i skogen enn på treningssenter, sjøl om vekta gå mykje seinare ned med denne metoden.
      Ønsker deg ein fin fin tirsdagskveld.
      Klem frå meg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)