tirsdag 5. mai 2015

Industriell vask:

Jakten på den perfekte vasken er i boks. 
Tunge Ting på Voss har levert ein kanon stilige betong vask som eg trur vil 
passa godt inn i den industrielle og røffe stilen me skal ha på sjøhuset.

Eg fekk augene opp for Tunge Ting etter å ha sett den rå stilige kjøkkenbenken dei lagte 
til Tid for Hjem for 2år siden.
Heldigvis for meg så sender Tunge Ting sine produkt landet rundt.
 Dei kan bygge former til alle slags figurar. 
Tunge Ting har utviklet sin medtode som er basert på bruk av glassfiberbetong.
 Glassfiberbetong er både sterkare og lettare enn vanlig betong. 

Me har ein del betong vegger i leiligheten og dei skal få stå slik dei er.
 Det blir betong vegger på soverommene, badet, vaskerommet,
 og på kjøkkenet skal min handymann lage ei benkeplate av betong slik at det vil være noko betong i alle rom. Og gulvet ønsker me at skal være i betong, men males kvitt, får bare x fingrane på at det går!



Bilde frå Tid for Hjem. 
Tunge Ting as har laga benkeplaten.

I morgen avslører eg kva fliser me har valgt på badet.
post signature

2 kommentarer:

  1. Den mest perfekte industrielle vasken!!! Perfekt til din fine stril:) ! Flinke deg. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du også likte vasken:) blir spennande å sjå kossen den blir når den kjem på veggen og med armaturen på plass.
      Ønske deg ei god helg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)