onsdag 6. mai 2015

Marmor Love

Betong og Marmor synest eg er ein finfin kombinasjon. 
Marmor er det lenge siden eg la min elsk på. 
Skjønt at dette er ein trend nett no så velge eg å gå for den gode magefølelsen og satser på fliser i marmor på badet på sjøhuset.

Ulfven as leverer desse marmorflisene som eg har hatt lyst på så lenge.
Formen på flisene er hexagon, dvs ei flis med seks hjørner og seks kanter.
Denne fasongen er så vidt begynt å komme inn på flisemarkedet.
Få i distriktet eg bur i hadde størrelsen og kvaliteten eg jakta på
så da blei det eit enkelt valg å bestille dei av Ulfven i Moss.

Flisene blir levert på nett á 30x30cm, noko som gjere det enklare å legge.
Marmor flisene kjeme frå Toscana,
Carraramarmoren er etterspurt over heile verden for sin styrke og skjønnhet.
Naturstein har sine fordeler og ulemper ( bør feks ikkje farge håret rødt i dusjen med marmorfliser)
Men tradisjonelt sett er marmor brukt mye i bad. Dei er meir sårbare enn fabrikkproduserte fliser,
men det er også det som gjør dei vakre. 



Ein av dei gjenstandene eg er mest fornøgd med i heimen er blant anna dette marmor fatet frå Hay. 


Her har eg kledd inn eit umoderne tre bord med marmor folie frå Pandurohobby.
Diy marmor bord

Det samme har eg gjort med sjenken.



post signature

2 kommentarer:

  1. Marmor er lekkert! ♡
    Og så utrolig fiiiine fliser!!

    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du synest det:) Ja flisene er noko heilt for seg sjølv spør du meg.
      God helg til deg frå meg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)