mandag 4. mai 2015

Prosjekt: Sjøhus

Nå kan eg endelig dela nokre bilde frå vårt siste prosjekt. 
Eit 3etasjes sjøhus. Leilighet i midten og den opperste.
Leiligheten på toppen vil bli leigt ut og skulle det være av interesse å bo her så ta gjerne kontakt 
( her gjelder det å være kjapp, første mann til mølla).




Kledningen har me valgt å kjøre lik som huset vårt for å holde ein rød tråd på det heile, Royal oljekokt.  Ellers har eg planer om å bruke mykje grå farger og betong for å få den røffe looken som eg synest passer bra til ein leilighet ved sjøen. Har grå dører og vinduskarmer, samt ein del grå toner inne.

Her kjem det ein takterrasse som begge leilighetane kan disponere. 

Ved inngangspartiet og på terrassene har me prøvd på noko me ikkje har vert borti før. 
Det er vedlikeholdsfrie fasadeplater som heiter Alu Tiles.


På bloggen i morgen viser eg tidenes kulaste vask. 
post signature

2 kommentarer:

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)