onsdag 3. juni 2015

Barnedåp:

Aldri før har eg vert så avslappa og tilstede i øyeblikket som i denne dåpen. 
Og aldri før har eg hatt det så travelt, 3små kids kreve sitt men det som gjorde utslaget var ein spontan tur til Tyrkia sist uke. Me hadde kun lørdagen på å gjera klart til dåpen.
Heldige meg er som har så god familie som hjalp til med kakebaking.
Og til mat gjorde me det veldig enkelt med ferdig bestilte smørbrød.

Her er resultatet:

Ein halv time før midnatt (kvelden før dåpen) fant eg på at eg ville laga noko ekstra for alle dei små som kom, eg heiv meg rundt på data`en og laget desse "etikettane" som eg limte med tape rundt kindereggsjokolade. PS: husk å snu kindereggsjokoladepapiret på vrangen da den er sølv på andre siden og det blir sjåande finast ut, vel å merke om ein kjøper den minste strørrelsen. 
Eg er stor fan av dei små detaljene og denne DIY var super enkel.


Bordkort bretta etter ein mal av Tonerosedesign, der eg har redigert inn bilde og egen tekst. 
Gull tape kjøpt hos Trendhuset (pandurohobby). 
Måtte nesten bli gull flagg for å matche karusellane eg kjøpte gjennom ebay.




Dekket i hestesko på kjøkkenet. Tenkte det va enklast å dekka på kjøkkenet for da kunne stua stå som den alltid gjør og det blei enklare i forhold til av-og-på dekking. 
Det enkle er ofte det beste, er det vel noko som heiter.
Ettersom familien min bare øker så ser eg etter dei mest praktiske og enklaste løysningane.


Dei super søte hjerte ballongane fant eg også hos Trendhuset.  
Og da selskapet nærmet seg slutten fikk alle kidsa uttdelt kvar sin helium ballong, og det var veldig stas.



Vaser og lysestaker sprayet med gullspray og påført gullglitter. 
For at det ikkje skulle bli for mykje gull og glitter tonet eg det heila ned med blomar frå hagen. 
Liljekonvall. I stua hadde eg store vaser med storkonvall, 
perfekt årstid nå i slutten av Mai for Liljekonvall. 

Enkelt dekket med fargane i gull, blått og kvitt.

Istedenfor løperar som har vert brukt mykje i dekking av dåp valgte eg eit smalt silkebånd 
(billig og fint frå Søstrene Grene) 

Serviettane "bretta" eg enkelt for å ikkje ta oppmerksomheten vekk frå bordkorta. 
Brukte eit genialt stempel som eg stemplet med gullfarge -Celebrate MAY 31 2015-


Siden eg ikkje hadde fått framkalt nokre bilder av dåpsbarnet improviserte eg med å ta ut eit bilde frå nyfødfotograferinga og lime det med washi-tape på ei ramme uten bakside. 

Kake bestilt frå Haugli, bilde på kaka var det samme som var på innbydelsen til barnedåpen. 
Synest det er fint når det går ein rød tråd gjennom det heile.


Veldig stas når slekta kommer med ei nydelig kake som også var eit syn for auga.
PS: pynten (sauene) forsvant fort da mittimann fant ut at sauene kunne lekast med, tihiii. 



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)