tirsdag 23. juni 2015

Skyvedør i frostetglass:

Da var endeleg skyvedøra som skulle skjule innsynet frå soverommet til garderoben på plass. 
Det er ei 10mm herdet glassdør som er frostet slik at ein ikkje kan sjå rett igjennom glassdøra.
Eg vil jo helst ikkje ligga å sjå rett inn på klesrotet frå senga.
 For ei som meg som har jobba i klesbutikk i 14år likar best å ha brettekantar og orden i sysakene men med 3små i hus er det ikkje mogleg å holde så for å bevare nattesøvnen er det best å kunna lukke igjen til rotet.

 Glassdøra er levert av rustfriindustri på Bø på Karmøy. 


post signature

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint!! Jeg elsker denne ideen. Takler heller ikke å se på rotet om kvelden. Denne ideen skal jeg adoptere en dag, det ser jo sååå kult ut :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fin kommentar her inne sjå meg. Og om eg skal få seia det sjølv så blei det veldig kult ja, hehe:)

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)