onsdag 1. juli 2015

VH-7 HTH Kjøkken:

Å velga eit kjøkken er ikkje gjort på eit augnablunk for eit kjøkken skifter ein ikkje ut over natta.
For kvart hus ein bur i gjere ein seg opp ein ny erfaring og min erfaring var å vertfall ikkje ha høyglans kjøkken (ikkje så VELDIG praktisk når ein har små barn). 
Med tanke på at me bygger eit funkis sjøhus så synest eg det passer best uten håndtak, 
men det finnes mange kjøkken der uten som har dårlig grepsflate. 
Me havna derfor på HTH VH-7 som har nokre unike gripeprofiler i aluminium, 
Håndtakene er ikkje frest inn i sjølve døra, dei ligg i sidene på høyskapene.
VH-7 svarer til min forventning av minimalisme med sine rette linjer.
 Det er rett og slett eit perfekt håndtaksløst kjøkken etter mitt syn. 
Og siden det ikkje er påsatte håndtak så er kjøkkenfrontene lette å rengjøre.

VH-7 kjøkkenet kom med ferdig sammensatte skrog. Valgte vekk flatpakket for kjøkken er ein dyr investering som ein gjør 1-2 ganger i livet, man har høgare forventingar til sitt kjøkken kontra ein bil som man gjerne bytter ut oftare. Å få kjøkkenet på døra er veldig tidsbesparande i ein hektisk byggeprosess. Hos oss blei kjøkkenet til og med bært inn i leiligheten, 
og dette uten ekstra frakt kostnad. 

Me har også valgt malte skapdører. Faktisk er HTHs fronter behandla med lakk som avgir så lite avgasser at frontane har fått inneklimamerket, som er eit bevis på at dei bidrar til eit bedre inneklima, dette ser eg på om eit stort pluss da eg har 3små gutter.



Kjøkkenet er tegna av Hege Helen på HTH Nordheim.
Me har fått den beste servicen av Hege Helen. 
Hu kom med gode forslag og løysningar til våre ønsker og forventingar.




post signature

2 kommentarer:

  1. Hei! Vi planlegger kjøkken i nytt moderne hus selv, og vi får samme løsning på kjøkkenet som dere, med høgskap og benkeplate som møtes. Hvordan har dere løst det, er det et skap som åpnes eller er det kun en front som er fast? Usikker på hva vi skal velge :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anders:) Nå er kjøkkenet montert og det blei super bra om eg så skal få seia det sjølv!!!:) Skapet kan åpnas ja, var snakk om trekkspill skal men eg liker ikkje å bryte av dei stramme fine linjene så da fikk me skapet i samme front som resten. Ta kontakt med Hege Helen på HTH Haugesund tlf: 52814747 om du har spm ang dette, ho er veldig dyktig i jobben sin og kan nok forklare bedre kva løysning me har gått for. Håpe mitt svar var til hjelp.
      God ny uke ønskes deg frå meg.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)