mandag 24. august 2015

Hett tips:


Bademiljø - Rørlegger Geir Sirnes a/s  er ein rørleggerbutikk som våger å satse.
Dei satse på design som mange andre baderomsbutikker her i distriktet ikkje har. 
Dei har blant anna Vola, som alle design bevisste higrer etter. 
Hadde eg kunna spolt tida tilbake nokre månader i byggeprosessen av sjøhuset hadde eg gått for Vola avfaldsbeholder og papirdispenser, der dei tekniske delene er skjult i veggen. 
For meg er det viktig med dei små detaljene og akkurat der treffer Vola bedre enn nokon andre etter mitt syn. Designet er likt som den populære Vola armaturen, sirkel. Sirkelen preger i alle retninger slutter aldri og er dermed eit visuelt sterkt element i rommet. 


Med slike innebygde duppeditter så fremstår badet ryddigare enn med søppelbøtter og papirserviettbokser ståande framme. I eit moderne hus glir Vola lekkert inn med sine løysningar. 
Design koster med derigjen så er det noko ein sjeldent bytter ut og kvaliteten er av den ypperste klassen. Å investera i baderom er oftare vanskligare enn å investera i ein bil ( som allereie har sunket i pris bare ein har kjørt ut frå parkeringsplassen). 
For meg er baderommet eit viktig rom som skal gi velvære. 

Tipset eg har lyst å dela med dokke leserar er at
Bademiljø - Rørlegger Geir Sirnes a/s butikken i Haugesund 
har slått på stor tromma, dei inviterer alle sine kunder til eit inpsirasjonsforedrag med sjølvaste 
Kjerst Bergesen 10september. Ho er kjent fra oppussingsprogrammet "tid for hjem" på tv2. 
Foredraget starter kl:18:00, og butikken kjem til å ha gode tilbud heile dagen.
Dei holder langåpent til 21:00 kuń denne dagen.

Skal du pusse opp bad eller bygge nytt vil eg anbefala å ta turen der 10.september, dei kjem til å ha ein rekke leverandører tilstede denna dagen som kan gi deg gode råd og gode tilbud på deiras produkt. Sjekk ut Bademiljø - Rørlegger Geir Sirnes a/s si facebook side for meir informasjon angående kva leverandører som kjem.
Og på ein dag som dette vil det også bli konkurranser med veldig flotte premier.
PS: eg vil anbefala å "melde" deg på foredraget, og det gjøres på Bademiljø - Rørlegger Geir Sirnes sin facebook side. 



PS: I mårå begynner Tid for Hjem igjen på Tv2 for 12sesong, og eg eg veldig klar for ny inspirasjon og  å la meg begeistra!!!!
post signature

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for gode tips. Den søppelbøtten var da super smart, og den skulle jeg selv visst om når vi pusset opp badet for tre år siden.
    Takk for tips på tv program som har begynt igjen også.
    Ønsker deg en super helg.
    Klem Anne Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Anne Line:)
      Så kjekt å høyra at tipsa mine når fram!! Tirsdag igjen nå så her skal eg benka meg forran tv`n for kvelden. Ha ein fin ny uke.
      Klem Ann Helen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)