søndag 22. november 2015

Mitt unike teppe:

Sjøhus leiligheten vår er ferdig og eg har begynt å ta fatt på innredningen. 
Ønske lista er lang, eg velger å blande design med Ikea og DIY, 
å bare kjøpe design blir noko einsformig spør du meg, og ikkje minst altfor dyrt. 
Sofaen i leiligheten er kjøpt brukt gjennom Finn.no 
(noe også på grunn av at akkurat den modellen har utgått hos Ikea men og på tanke av gjenbruk og miljø.)
Når ein "sparer" på nokon valg kan ein der igjen unne seg andre ting,  me har valgt å legga penger i design lamper ( som ein aldri eller sjeldent bytter ut).
Arne Jacobsen lamper x3.

Siste nytt er eit fantastisk kult teppe frå molekule.no
Eg har valgt å designe mitt eget, noe på grunn av at då får eg den fargekombinasjonen eg tror vil passe godt inn til fargane me har brukt men også på grunn av å gjør det litt personlig. 
Eg har ein tendens til å like det som alle liker, hehe. Men det kan fort bli noe upersonlig når alle har det samme på veggane og dei samme stolane osv osv 
( dette gjelder sjølvsagt meg óg, for kven lar seg vel ikkje friste av interiørtrendene.).



Fargane på veggane har me i ein nøytral grå farge, 
Gulvet er kritt kvitt
ellers rå betong og mørke grå vinduskarmer og dører. 
Du tenker kanskje at detta kan bli litt grått og kjedelig, 
pr i dag er det veldig lekker, synest vertfall eg:), men for min del treng eg noko som gjør det litt spennande og sprekt. 
Dei som kjenner meg godt veit at yndlingsfargen min er kongeblå 
 og eg tenkte å væra dristig å dra det inn som farge i vår funkis leilighet.



Her er "karianne", Nils og Arne Molekuletepper.


molekule var eit enkelt valg mykje på grunn av at det er eit lite Norsk selskap, dei driver etisk handel dvs at molekule forplikter seg til å jobbe for handel som fremmer menneskerettigheter, arbeidstakerretigheter, utvikling og miljø. Teppene designes i Oslo, og blir håndlaga i Nepal under gode arbeidsforhold, og det er ganske viktig for meg med tanke på kor mange bedrifter som driver barnearbeid og under arbeidsfohold som er til å grine av. 


Stort PLUSS er også for at molekule gir ein andel frå kvart salg av deiras produkter til å bygga opp igjen ein skole i Nepal som blei ødelagt i jordskjelvene i april og mai i år. 
 Innlegget er ikkje sponset.



1 kommentar:

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)