mandag 7. desember 2015

Årets adventskalender:


Når eg var liten hadde me ein heime laga kalender, sydd av mammo mi. 
Søskna mine som er 7 og 8år eldre enn meg syntest det var veldig urettferdig at det kun var eg som skulle få gaver når dei var i tennåra så då blei det til alle me alle fikk heilt til me flytta ut. 
Ein blir liksom aldri for vaksen til slik. 
Denne kalenderen hadde me kvar einaste år, og den var eit symbol på at nå nærma det seg julaften. 
Den hørte heime i juletradisjonane.

I interiør verden ser ein at dei fleste legger seg i selen for å finna på den mest kreative adventskalenderen, eg kjenner eg blir påvirka men eg gjere det kun for at det gir meg glede av å skape noko. I ein kvardag der det dreier seg mest om amming og å få nok søvn så gir deg meg ekstra energi å kunne laga noko, og at det ikkje er eit for stort prosjekt for eg må sjå resultatet rimelig kjapp med min tålmodigheit for tida. 

Materialet eg har brukt er osb, noko som eg har for tida lagt min elsk på. Me har faktisk valgt å kle hagestua innvendig med osb både i tak og i vegger. Det ferdige resultatet av hagestua får du sjå i 
Vi Bygger Nytt 17.Desember. 
Eg lagte meg ein liten mal av A4ark og klippet det så til i papp. Brukte dobbeltsidig tape til å lime det fast. "Merry Christmas" lagte eg på mac, speilvendte teksten og skreiv det ut på "stryke" papir
 (kjøpt på Clas Ohlson) og strøyk det på med strykejern. 
Eskene er gjennbruk etter bryllupet vårt der me hadde lovehearts som candy ved bordene. 
Siden guttane mine elsker å leite etter skatter så legger eg små lapper inni eskene med hint om kvar dei kan finna sine kalendergaver. Eg legger også inn bilder av aktiviteter som å gå til svømmehallen i kalenderen. Så alt i alt har ikkje denne kalenderen kosta meg noko meir enn det eg velger å legge i pakkane. 




Julesokkane skal eg vise deg oppskrift på i morgen.


Ein veldig minimalitstisk kalender frå jula 2013


Enkel adventskalender med papir poser i gammel trekasse, 
denne frå jula 2014. På treet hang eg fram alle julekort.


post signature

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til oppskrift på julestrømpene kommer :) du er kjempeflink!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint sagt av deg:) Det varmer!
      Nå har eg nettopp lagt ut "oppskrift" håper den er forståelig, hvis ikkje pip på.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)