torsdag 17. desember 2015

DIY bordkort til jule selskapet:

Skal du ha familien på julaften eller bare invitera til ein koselig sammenkomst nå før jul så kan noko så enkelt som detta fungera som bordkort. 
Påfunnet har eg komt på sjølv. 
Eg valgte å skriva God Jul på 5 forskjellige språk.

Sjå lengre nede for framgangsmåte.


Feliz Navidad (Spansk)

Froehliche Weihnachten (Tysk)

 Merry Christmas (Engelsk)

 Gledileg Jol (Islandsk)

God Jul (Norsk)

Gjørmåte:
  • Gå ut i naturen og finn deg nokre små grønne kvister, eller klipp litt av juletreet.
  • Finn fram 5 pappkopper (kjøpes på europris)
  • Brukt litt matolje på papir og smør koppene, dette er for at betongen skal løsne lettare.
  • Bland betong i og hell i den mengden du ønsker, eg fylte bare 1/3 av koppen.
  • Plasser kvisten i betongen og la den stå over natten å tørke.
  • Neste dag: Klipp opp pappkoppen og voliá du har eit kult diy bordkort. 
  • Klipp gjerne ut små labler i kartong og skriv namnet på gjesten eller slik som eg har gjort God Jul med Dymo maskin. ( dymo maskin kjøpes billig på clas ohlson) 



Eg valgte bevisst å gå for eit rundt bord i vår ny leilighet, da dette gjør det lettare for alle å bli sett og høyrt. Det er mykje meir sosialt med eit rundt bord enn eit avlangt.
 I tillegg er det runde bordet plassbesparande i ein liten leilighet.

Borddekking: 
Når eg får gjester liker eg å gjere stas på dei med litt ekstra fint dekketøy, for i kvardagen går det mest i ikea plast koppar og tallerker. Har her brukt dekketallerker, glass frå Ari Behn Peacock, 
bestikk frå Menu, tallerker og skåler frå Silver Superior. Og lintøy som servietter. 
Kvite amaryllis i rund vase midt på bordet, 
NB: viktig at vasen er så pass høg at den rager over hodene til gjestene.
 Juleroser kjøpt hos Pikene på Bryggen i Kvalavåg i dei tøffe Verti plants veggurnene.
Nokon reagerar kanskje på at eg har brukt lite rødt med tanke på at det er jul, men eg føler eg har fått til den stilen eg ville ha. Kun ein liten dose rødt har fått tatt plass i vår leilighet.
Røde adventslys i røde Kähler lysestaker, røde store puter, og rød dymo tape på bordkortene.
Alle bildene er tatt av Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)