søndag 20. desember 2015

Jul i hagestua:

På få år har vår familie vokst seg større og større. Me har 3 gutar, 3 veldig aktive gutar som elsker å leka ute og da er det greit at foreldrene er tett på og får med seg kva som skjer i leken. 
Med gutar følger det med litt knuffing og dytting, me er som regel alltid ute å lekar med dei men tenker nå at jo større dei er jo meir klarer dei seg sjølve så da kan me trekka oss inn i hagestua og bare nyta synet av dei. 

Me ser føre oss at her kan me invitera på uhøgtidlige kveldar med venner og familie. 
Når kvelden kjem så ser det som regel ut som ein storm har herja inne sjå oss, klær, matrester og leker flyt her og der, men her ute står alt klart for å senka skuldrene og nyta gode vennerslag.

Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

Heilt frå meg bygde huset som nå nærame seg 3år, har hagestuå vert ein framtidig plan.
Me såg føre oss at her skulle den stå, så platting i betong blei støpt allerde den gang. 
Utførelsen er gjort av Modernebygg1 as og den er tegna av min mann. 
Me valgte nokre solide skyvedører som kan skyves heilt ut til siste ledd. 
Me har også valgt å setta inn ei dør slik at me kan ha hagestua låst siden me har ting me er redde for der inne.

Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

I anledning når Vi Bygger Nytt kom på besøk var eg hos den driftige og skjønne damå Anne,
som driver Joker og Pikene på bryggen i Kvalavåg. Der fikk eg lånt med meg mykje fine varer frå FermLiving og ByNord, og tilogmed stuegranå som dei selger inne i Joker butikken. 
Eg har handla ein del sjå Anne før, når Isak sitt rom skulle innredast fant eg det mesta av tapeter og interiørvarer sjå ho. Sjå her for tidligare innlegg.

Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

Julesokkane pyntet opp ein tom vegg. Det har seg faktisk sånt at to kveldar før dei super hyggelige damene frå Vi Bygger Nytt kom på besøk så kom det heildekkande teppet på plass. 
Siden me ennå ikkje har fått strøm i hagestua så hang det røyr her og der, så mannen min hengte midlertidig opp resten av lampene slik at det ikkje skulle sjå så uferdig ut, og det blei faktisk gjort dagen før dei kom. Takke være Anne fikk eg hagestuå til å sjå innbydande og varm ut med hennas varer.
Men når bildene var tatt og varene skulle tilbake leverast fant eg ut at dei blei så tomt og ukoselig at eg valgte å kjøpa så og sei alt frå Pikene på Bryggen.
Og det eg er aller mest fornøgd med eg villsau skinnene som kjem frå far til Anne, eg har vel aldri før sett eller kjent så flotte sauseskinn. 

Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

Veggane er i OSB, det samme er taket. Me valgte å male tak og vegger i samme grå farge som me har på sjøhuset. Litt ujenvheter er det både her og der i malingen for den tørka så vedlig fort, det vil sei at når den eine malte stod den andre klar og tørka vekk malingen slik at me fikk den kule strukturen fram. 
Me hadde aldri før prøvd oss på detta men heiv oss i det og syntest det blei kult nok. PS: me vanna ut malingen for å få lettare fram OSB`en.

Anne har ein heilt fenomenal service, og faktisk kom ho eins ærend med hennar populære brygge boller som me skulle få kosa oss med, samt jule te frå Fabel Te. 
Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

Eg falt heilt for den flotte puta frå ByNord. Bordene er nokre rimelige bord frå søstrene grene som eg har malt beinå på i samme farge som på veggen, det for å få ein rød tråd gjennom det heile.
Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

Wire basket korgene i medium og Large størrelse blei også noko eg absolutt måtte behalde. 
Desse er geniale til bruk av oppbevaring og som bord, samt korg til julestre, bare sjå bildet over av stuegrana.
Og da passa det jo ekstra godt inn med den kule blomsterholdaren og potta i messing som er i samme stil, så den blei også i min odel og eie.
Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

Julerosene er også frå Anne, dei selger ho på Joker. 
Foto: Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt

Ellers på råbetong veggane har eg hengande to juleplakater frå Pitctureit.no
Desse tror eg at kjem til å bli eit fast juleinventar sjå meg kvar år framover. 
Hjorten har eg laga sjølv med washi tape, veldig lettvint.

PS: nokon som høyrte humordronningå Anne-Kat. Hærland på P1 når ho snakka om julesteming hos interiørfrelste damer som hadde betong vegger, hehe, eg lo godt. Traff meg bittelitt kan du sei. 
Men så tar eg meg sjølv ikkje så høgtidlig heller. 

Anyway, God Jul og tudeliduu

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)