onsdag 30. desember 2015

Jul, Xmas, Navidad, Noel:

Da er året på hell og nytt år står for tur, 
juletreet heng med nebbet og er rimelig klar for å kastast ut.
Men eg tvi holder på jula. 
Denne tida sett eg av ekstra tid til venner og familie,
Me tenner lys til kvart måltid me har rundt bordet og 
det er aldri mørkt i huset, da adventsstaker, julestjerner og juletreet lyser opp i mørket. 
Guuu kor glad eg er i denne årstiden.

Eg tar meg tid til ein kopp ingefær med honnig og sitron i før dagens blir sparka i gang
 (nokon som skjer uhyrlig tidlig). 
Eg tar meg tid til å nyte livet meir enn andre månader. 
Og det er mitt nyttårsforsett, å nyta kvar månad slik som eg gjer akkurat i Desember.
Å være litt ekstra flink til å be venner og familie på besøk.
Å vera til stede i nuet.

Her er litt bilde dryss frå jula i min heim. 











Her er bildet som var på årets julekort.
Min 3 stoltheter.
post signature

2 kommentarer:

  1. VAkkert julehjem ♡
    Jeg og elsker julen, men jeg er nok mer et førjulsmenneske:))
    Nå er det nok, juletreet var siste som gikk i dag.
    Men nå er vinteren her, og det er mye vakker vinterpynt og, som inkluderer masse, masse tente lys og kos ♡

    Godt nytt år, håper det nye året vil bringe masse glede og lykke ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Ja vinteren er herlig den også. Nå har eg fått rydda vekk jula og fått inn masse fine grønne planter. Nå har eg akkuat lagt meg ein kopp gløgg ( ikkje alle juleting eg legger på hylla ser du) og tent i peisen så nå skal eg kose meg.
      Godt nyttår til deg også.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)