søndag 6. desember 2015

Trivelig besøk:

Denna uka har eg hatt besøk av to smilande og kjekke damer frå det lokale magasinet "Vi Bygger Nytt"
Det er andre gang eg blir med i dette magasinet, og når deiras julenummer stod for tur så syntest eg det var ei æra å bli spurt om å få besøk. 
Eg er veldig glad i jula, alltid vert det, men nå etter eg har fått ungar koser eg meg ekstra.
Eg merker at eg er nesten meir ivrig enn kidsa når klokka bikker 18 og julekongen gjør sitt inntog på tvskjermen:)
Sjølv om (merk. vårt ferdig kjøpe pepperkakehus) ikkje blei så perfekt og at me aldri lager 7 julesorter så veit me å kose oss litt ekstra i jula. 
Mangen synest jula er stressande og at det er så stort kjøpe press.
Eg har endelig klart å knekt koden med å handle inn julegaver før kalenderen rakk å vise desember og pakkar har me blitt enige innad i familien om at me kun kjøper til dei me feirer jul i lag med, noko som eg synest er ein veldig bra løysning da me har alt me treng og ungane også får plenty. Det er viktigare for meg at me prioterer å finne på kjekke aktiviteter i lag og ein overnatting hos onkel eller tante har mykje meir verdi enn ei plast leke. 

Dagen før dei flotte damene frå Vi Bygger Nytt kom på besøk var hagestua ferdig. 
Gulvet kom på plass kvelden før og alt av interiør er kjøpt hos Anne på pikene på bryggen i Kvalavåg. 
Ein butikk som har mykje snadder interiørvarer frå FermLiving og By Nord og ikkje minst
 dei flottaste villsauskinnene som faktisk er frå Kvalavåg. 
Her er ein liten sneak peek av hagestua vår. 
Vi bygger nytt har også vert å tatt bilder av vår splitter nye sjøhus leilighet. 
Skal også avsløre eit bilde og to der fra, stay tuned så får du sjå:)

Innlegget er ikkje sponset.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)