søndag 31. januar 2016

1års dag til minstemann:

I helga var minstemann 1år og i dag feiret me med nærmaste familie.

Tema for bursdagen var luftballong.

Eg var super heldige å fant rimelige rispapir lamper som eg brukte på to forskjellige måter.
Den minste størrelsen valgte eg å henge i min DIY lampe og brukte terracotta potter som
 "korg" til Sonny angel`s.
Den store størrelsen brukte eg på det andre bordet der eg festa 4 pinner til ei stor korg der eg plasserte ei kanin i. Pinnane skjulte eg ved å surre silkebånd rundt.

På det eine bordet som eg hadde plassert alle tante ungane mine på valgte eg å ikkje ha levande lys men heller ei stjerne som lyser ved hjelp av nokre batteri. 

Ellers har eg valgt å gå for papir duk med tanke på at at det blir mye søl og gris med 9 barn i selskap og den fungerte også som bordkort da eg stemplet namnene til gjestene rett på "duken". 






 
Alle ideene er mine eigne.
I morgen vil eg vise dykk kakebordet som eg laget, og då snakke eg American style, hehe.

Fortsatt god søndag til deg.

post signature

6 kommentarer:

  1. Så flott og kreativt, slik flott borddekking fikk ikke mine gjester i selskap i dag ;) Gratulerer med 1. åringen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk:) Det var snilt sagt.

      Slett
  2. Du e jo reine festplanleggeren elske inleggå dine om barnadåp babyshower og bursdager så gjennomført uten å koste skjorta👌🏻👌🏻

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille snille du Irene <3
      du får meg til å smile med dei fine tilbakemeldingene. Tusen hjarteleg takk.

      Slett
  3. Likte så godt måten du hadde brettet serviettene! Er det lett å få til?
    Mona 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var faktisk super enkelt skal eg sei deg Mona:)
      Google swirl napkin 3 fold så ser du kva eg meiner.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)