tirsdag 12. januar 2016

"Bubba"

Den diggeste beanbaggen har fått hedersplassen på kjøkkenet. 
Me har ein av eit anna merke frå før men her var det stor kvalitets forskjell. Denne frå Wee Caravan er mykje bedre fylt opp og har ein enda flottare finish både på sømmer og utseende spør du meg. 

"Bubba" som er kjøpt inne i Førresfjorden er perfekt for oss som har unger da den er veldig lett å rengjøre med sitt fettavvisende materiale.
Sakkosekken som eg kalte den før i tida passer både til 2åringen og til far i huset da den kan formes etter eget ønske, om det så er sittande, eller liggande, eller det som allerede har blitt ein hitt i huset er å turne i den, tihii. 



Mitt siste DIY er denne lampa som er opprinnelig ei Ikea lampe som hadde ein veldig stor skjerm i rispapir. Eg demonterte skjermen, malte sokkelen sort og satt i ei stor lyspære, 
og vips så hadde eg ein ny kul gulvlampe.
post signature

5 kommentarer:

  1. Den så skikkelig digg ut den Bean Bag'en :)
    Og kul var den og, lampa og, du er flinkis!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille snille du:)
      Ønsker deg ei goe helg

      Slett
  2. Super tøft! Så flink du er! Kul blogg! �� ��

    SvarSlett
  3. Super tøft! Så flink du er! Kul blogg! �� ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Therese:) og velkommen til min lille blogg, kjekt du fant veien. og tusen takk for koselig tilbakemelding, slikt varmer.
      Ønske deg ein fine tirsdagskveld.
      Klem Ann Helen

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)