tirsdag 5. januar 2016

Minimalistisk bad i betong og marmor:

For å væra heilt ærlig så blei badet akkurat slik eg ønska meg.  
Eg fant den perfekte vasken i betong hos Tung Ting as på Voss.
Det er ein spesial laga vask der eg oppga det målet eg ønska og at eg ville ha skrått fall. 

Eg har ein forkjærlighet for aramtur som går rett ut frå vegg og ønska meg det her på badet også
 ( har det på 2 av badene i hovedhuset og på kjøkkenet i sjøhusleiligheten), 
synest også det er finast for vaskens utsjånad ved at ingenting stjeler dens oppmerksomhet.




PS: lampen i betong har me laga sjølv. 
Ledning kjøpt billig på clas ohlson.



I dusjen har me marmor fliser som eg kjøpte frå Ulfven.
Utrolig fine hexagon fliser. Sjå her for tidligare innlegg om desse flisene. 
Finare fliser skal ein leite lenge etter :) 


Alle bildene er tatt av Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt.

Vil samtidig ønska alle mine gode leserar eit godt nytt år. 
Husk å lev i nuet!
post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin og inspirerende blogg �� er det betongplater eller baderomsfliser i betong du har på veggen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du:) Så gøy du synest det, 1000 takk. Veldig kjekt du fant veien til min lille blogg.
      Det er rå betong vegger. Støpt av min mann.
      god søndagskveld frå meg til deg

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)