onsdag 6. januar 2016

Trettende dag jul:

De seies vel at julepynten kan stå til trettende dag jul, noko som faktisk er i dag, 6januar.
Eg har ennå ikkje pakka den ned, får vel gjera det til helga.
Sett den reklamen "til helga kanskje" ? hehe, der har du meg, 
har planer om så mangt men tida strekker ikkje heilt til med 3små rabbagasser. 

Og for dokke som har sett videoen til Vi Bygger Nytt på facebook så stemmer det at juletreet går rundt av seg sjølv. Når ein ikkje har plass til å gå rundt treet så syntest eg det var ein morosam ide å la det snurre rundt og rundt 
(ps: det er ein duppedings fra ein klesbutikk som eg klarte å redde idet det skulle på bosset)


Foldedørene gler eg meg til å få ta skikkelig i bruk til sommaren, 
da dei kan skyves heilt til den eine sida og me får plutselig fleire kvm. 


Lampen frå Flos stod høgt på ønskelista mi,
Min mann og eg har slutta å kjøpe julepresanger til kvarandre,
 men unner oss heller slik ting som dette når me virkelig har lyst på det. 


Bordet i betong har min super dyktige ektemann laga.



Super fornøyd med at eg valgte å ha AJ lampene på denne måten, for å få det til uten ledning så kreves det planlegging tidlig i byggefasen. 
PS: det kan være lurt å male ting du vil skjule i samme farge som veggen for at dei skal "forsvinne i mengden", slik som eg har gjort med stikk kontakten på veggen. 


Duften av jul: Lange kanel stenger, stjerneanis og appelsin med nellikspiker.

Armatur rett ut frå vegg frå Tapwell. Denne kranen er også leddet slik at den er super til oppvask.


Eit lite tips er å male lister og dører i samme farge som ein har på veggene (så sant det lar seg gjøre) 
Rommet vil da få ein finare flyt.

Fine forskjellige rødfarger på Kähler sine lysestaker, kjøpt hos Hus I Nord i Haugesund.


Billig "julepynt", tørka appesiner som fikk ein kjapp tur i steikeovnen, stjerneanis og kanel stenger hengt i små klesklyper på hampetau.


Benkeplaten i betong er det den flinke mannen min som har laga, Egil Kvalevaag. 
Han har firmaet ModerneBygg1 as. 


Stue og kjøkken i ett.


Veldig fornøyd med valg av kjøkkenet fra HTH.
Super service av Hege Helen. Det er VH-7. 
Og deilig å få kjøkkenvifta vekk frå syne. 

Isak i søtt rødt forkle klar for å baka julemenn. 


Oppskrift fra Pia Havneraas (ei veldig god venninna av meg)
Desse gir mjuke og store kakemenn:
2dl rømme
2dl vann
400g sukker
120g smør
4ts hjortesalt
1kg hvetemel

Gjøremåte: Smør smeltes i vannet, rømme og sukker i, 
4ts hjortesalt røres ut i det varme vannet.
Ta så over i maskin og ha i mel til passe deig,
Ovn 175
Tid: 8-10min
PS: det er tydlig å se på bilde at ungane har tatt del i kakebakingen med tanke på størrelsen og utformingen på dei forskjellige :) 



Meg og mine 3 deilige guttar.
Aron 10mnd, Isak 2år og Marselius 4 1/2år.
Alle bildene er tatt av Karoline Vedøy for Vi Bygger Nytt.



post signature

2 kommentarer:

  1. Koselig med jul da ♡
    Elsker de røde detaljene, det har vi og:)

    Ha en fin fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja eg elsker jula. Eldstemann spør allerde når me kan ta fram juletreet og pynte det og ha lys i vinduene, hehe. Vanskelig å få ein på snart 5år til å forstå at det er nesten eit heilt år til.

      Klem

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)