fredag 26. februar 2016

Avslappende lesing:

Sist uke blei eg 30 år, og på sjølve dagen min låg eg til sengs heile dagen med spy-sjuka,
men så kom eg til å tenke på kva mi gode svigerinne har som livsmotto:
"Hold om og hold av, 
sørg for å ha det litt bra
hver eneste dag".
Og med det så fant eg ut at eg liksågodt kunne kosa meg med nokre interiørblader,
 for det er noko av det første eg tyr til når eg får litt ledig tid. 

Min gode mamma som abonnerer hos Bladkongen.no kom med ein bunke med blader proppfulle av interiørfristelser. Og siden eg fylte år fikk eg ein ekstra presang frå ho som var gavekort.
Så nå gler eg med til å få eit nytt blad i posten kvar einaste måned.
Valget havner mest sannsynlig på BONYTT, BO BEDRE eller KKLiving/KK.

Interiørblader som BONYTT gir meg inspirasjon, eg liker spesielt godt å lesa og sjå bilder frå andres heim. Og eg liker aller best dei som har ein litt unik stil for eg føler at det er så mykje like heimar der ute. Heldigvis er BONYTT og BOBEDRE flinke til å plukke ut dei heimane som har særpreg.
Tone Kroken er ein stylist som er mykje brukt av dei store interiørmagasinene, sjølv hadde eg besøk av ho da det blei laget ein reportasje for KK heime hos meg. Eg lærte utroligt mykje av henne og ho blei mitt store nye idol. Det er lett å sjå når Tone Kroken har vert stylist på ein reportasje for bildene har noko ekstra fint over seg synest eg. 

BONYTT som er Noregs største interiørmagasin har ein veldig god innledning til heime reportasjene sine med å introdusere Kven, Kva og Kvifor ( eller på bokmål Hvem, Hva og Hvorfor) Me kjem da litt tettare inn på dei som bur i heimen. Eg liker også veldig godt at blader som BONYTT prøver å lære oss noko, som i denne utgaven var bo kvalitet: Lys og luft, veldig interessante temaer og nyttig for meg som er over gjennomsnittet interessert i interiør.



Ha ein strålande dag.

post signature

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var ♡
    Trist at du var syk, men herlig med blader da, eneste gangen jeg har tid til å lese bladene mine og, hehe :))

    Jeg liker egentlig best å kjøpe bladene løst i hyllen, velger forskjellig for hver gang, og noen ganger blir det mange blader :o Jeg abonnerer på BoBedre akkurat nå :)

    Ha en fin fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Stresser lite med å feire meg sjølv, tenker at eg får ta det til sommaren når eg mest sannsynlig er ferdig med å amme, puuuh, hehe. Og så har eg alltid drømt om å feire bursdag om sommeren når ein kan tilbringe kvelden utendørs.
      Har eg pittelitt med ledig tid så er det blader eg velger å kose meg med, da drømmer eg meg vekk i andres hjem og henter MYE inspirasjon.
      Ønsker deg ei fortsatt fin helg.
      Klem

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)