mandag 1. februar 2016

Kakebord 1års dag:

Eg lovet dokke eit bord i American style kinda way, hehe.
And here it is.

Eg har laget 2 av luftballongene sjølv og skyene sjølv, dei andre er wallstickers.
Eg har den sorte versjonen av ommdesign sin banner som eg tegnet av på blått ark slik at eg fikk Aron sitt namn i samme farger som resten av bordet (se. Aron 1år).


Alt spiselig på bordet har eg laga, (utenom dei små pannacotta`ene,)
Sting sjokoladekake, og for dei som lurer bruker eg 1M tipp for å lage roser.
Gulerot kake med sjokoladebiter i. Denne holder seg veldig lenge da den er så pass saftig.
Muffins laget med surmelk.
Kindereggsjokolader med eget designet cover.
Marshmallows dyppet i sjokolade og pyntet med strøssel.
Og Popcorn i beger. 



Kinderegg sjokolader med egen spesial laga cover for anledningen, selvfølgelig med bilde av ein luftballong på siden det var temaet på Arons første bursdag.

post signature

2 kommentarer:

  1. Eg er heilt imponert...får masse gode tips her :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fantastiske kjekke melding frå deg Irene:))) det sette eg SÅ stor pris på.
      Tusen tusen takk.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)