fredag 5. februar 2016

Min lille god klomp:

Eg iakttar min 1åring og han får meg til å tenke:
Når slutta me å pusta med magen.
Når slutta me å strekka kroppen godt etter ein god kvil.
Når slutta me med å stå opp med eit smil, kvar einaste dag.
Når slutta me med å gi våre nærmaste beundrande blikk.
Når slutta me med å smake på ukjent mat og kjenne nøye på alle smakane me har i munnen.
Når slutta me å villa bruka all vår ledige tid til litt ekstra kos med den som me er mest glad i.
Når slutta me med å leva i nuet og ta dagen for det den er?????

-ALLE DISSE DAGENE SOM KOM OG GIKK, IKKE VISSTE JEG AT DE VAR SELVE LIVET-
Stig Johansson.






PS: Bildene er tatt av super flinke Hanne Andreassen Hjemlås,
 som er ein av gründerane i den populære strikkeboka KlompeLompe. 
Aron her i ny lue oppskrift #fiskegarnslue.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)