torsdag 18. februar 2016

Mitt eget designede teppe frå Molekule:

Her om dagen kom teppet eg designet hos Molekule.no
Og eg er så utrolig fornøgd! 
Alltid litt skummelt å sette sammen ein fargekombinasjon som ein ikkje har sett "live" og som skal passe inn til dei andre fargane me har i sjøhus leiligheten, men eg fikk god hjelp av Aneta og Sveinung i Molekule og det passet perfekt inn synest eg sjølv.

Teppet er håndlaget i Nepal av tusener av ullkuler i 100% ull i den beste kvalitet.
Mitt teppe måler 200x115cm, dette målet satt eg sjølv for å få det til å passe til sofaen. 

PS: Molekule samarbeider med PLAN international Norge.
Molekule støtter eit prosjekt der Plan skal bygge opp igjen skoler i områder som ble hardt rammet av jordskjelvene våren 2015.  5% av Molekules salg sendes direkte videre til Plan International Norge
Les meir her om prosjektet.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)