mandag 14. mars 2016

Dinosaur party, candy-bar:

Candy-bar til Marselius sin 5års dag der temaet var Dinosaur.


Banneren har eg laget sjølv da eg hadde desse bokstavene liggande etter eg brukte dei som mal på sengen til M. (og ja bilder av hans nye rom kjem snart). så da blei det også gjenbruk.

Dinosaur fotspor laget på data og printet ut, utrolig enkelt og gøyalt for kidsa:)



Kakå er ei heilt vanlig langpanne sjokoladekake, men bildet er bestilt hos eit bakeri, det var eit stort ønske om å ha bilde av ein dinosaur på kakå, og DET klarer eg ikkje, for noko kakekunstner er eg så absolutt ikkje!


Dinosaur "tånegler" i spiselig chips, ganske artig når desse blei prøvd på barnas fingrer.
Dinosaur "bein", sticks chips brukt i esker fra søstrene grenes, eg har snudd bilde av påskekyllingen og klistret dinosaur føtter på fronten slik at det skulle passe litt bedre inn, desse blir også brukt i påsken #gjenbruk.

Grønn gele med kiwi smak og eit tynt lag med gul gele med sitron smak var forfriskende og godt.
Dinosaur egg av kindereggsjokoladeegg. Dinosaurene kjøpte eg svært rimelig på extra leker.


Alle etiketter har eg laget sjølv på data.
Ballongene har eg formet etter hans første navnebokstav , M.


post signature

4 kommentarer:

  1. Heeeeeldige kids seie eg bare så inspirerende å se ka du får t👏🏼👏🏼👏🏼

    SvarSlett
    Svar
    1. så fint sagt av deg Irene <3
      ekstra stas å hørre det frå super dyktige deg.
      ønske deg ei god ny uke.
      klem

      Slett
  2. Kreativt :-)
    Fint navn dere har valgt også. Vi venter en gutt hvilken som helst dag nå (termin var mandag) og mellomnavnet hans blir Marselius etter farfaren til min samboer.
    Har ikke hørt om noen andre som heter det bortsett fra hans side av familien :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Line:)
      ååå så spennande å gå å venta, kan jo skje når som helst at han bestemmer seg for å komme. Og så artig at du også skal ha det navnet. Me er kjempe fornøyd med navnevalget, det er etter oldefaren hans så det er litt ekstra stas. er visst nok kun 10stk i Norge som heter Marselius som eneste og første navn. masse lykke til deg som venter baby. Stor klem

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)