søndag 13. mars 2016

Dinosaur Party:


Så var eldstemann blitt 5 år, temaet denne bursdagen var Dinosaur.
Ser mangen har Ninjago som tema for tiden og utvalget er bra på slike bursdager, men dinosaur party`s var det mindre å velge i så her var det bare å la kreativiteten blomstre og finne på noko heilt nytt og tøft, og ikkje minst rimlig. 
Mitt mål med denne bursdagen var å vise dykk korleis ein kan lage ein kul, gjennomført bursdag som ikkje koster skjorta. Eg har også tenkt på gjenbruk.

I og med at det nærmer seg påske så kan desse "dinosaur eggene" også brukes som påske egg.
Dei er laget på ein veldig enkel måte (men noe grisete) 
Eg brukte gipsbind, 2stk i ein pakke. 
På dei minste eggene brukte eg 1rull mens på dei største gikk det 2 ruller.
Størrelsen på eggene avhenger av kor mykje du blåser opp ballongene. 

Dinosaurene har eg klippet ut i papp, det er egentlig nokre wallsticker så desse kan eg faktisk bruke i ettertid på ein av veggane til M. #gjenbruk
Duken er ein rimelig papirduk og den grønne "duken" er egentlig gavepapir som eg har lagt oppå den kvite for å hente igjen den grønne fargen. 
Dinosaur fotsporene har eg laget på data og skrevet ut i forskjellige str ( se bord og gulv ) på farget A4 papir.
Ellers så er tallerker og servietter fra Nille, plastikk glass fra Europris. 
Rimelig og veldig praktisk med tanke på det kan gå rett i bosset etter bruk. 



Eg har også laget til ein type candy-bar. 
Ballonger i 3 forskjellige grøn farger frå søstrene grenes formet som M, altså bokstaven til bursdagsbarnet. 
Meir bilder og informasjon om dette får dokker på bloggen i morgen.


Bubba`en frå Wee caravan passet tilfeldigvis perfekt inn til borddekkningen, tihii.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)