lørdag 19. mars 2016

Gips egg del:2

Her er den letteste (les: og mest grisete) metoden å lage påske egg i gips



Kjøp gipsbind på pandurohobby. Det er 2 ruller i ein pakke. Eg brukte 1rull på dei små eggene mens dei store eggene brukte eg begge rullene i pakken. 
Eggene bør settes i ein høyde der små barnefingrer ikkje får tak i dei da dei er ganske skjøre. 
Eg veit nokon anbefaler å ta nokre strøk med alabaster plaster oppå eggene for å gi dei meir hold, eg har prøvd både med og uten og forskjellen er liten, einaste at det er mykje meir gris og tar tid å legge alabastergips oppå så du kan med fordel droppe dette. 
Fremgangsmåte:
Klipp gipsstrimlene opp i den lengden du ønsker på forhånd, klipp gjerne endene skrått slik at ein får litt røffere kanter, for det kan gjerne se heime laga ut. 
(mål gjerne med ein rundt ballongen for å sjå at det passer) 
Blås ballongene opp i ønsket størrelse på forhånd. 
Gipsstrimlene smuldrer ein del så det er lurt å dekke til med plastposer der du skal stå å jobbe.
Tapp lunkent vann (max 35grader) i ei skål og dypp ei og ei strimle i litt vann, stryk strimlene glatte rund heile ballongen, viktig å passe på at ein skøyter gipsstrimlene sammen. 
Eg knyttet bånd i enden av ballongen og lot dei henge og tørke.
Gipsstrimlene tørker hurtig og det er da viktig å passe på at bunnen innimellom står på hardt underlag slik at egget vil stå stødig når det er ferdig størknet ( se bilde:1) 
Etter ca30 min er gipsen tørket men du kan med fordel la dei tørke enda lengre for å være på den sikreste siden. 
Klipp så hull i ballongen (se bilde: 2) og dra ballonge forsiktig ut,
 og tadaaa ditt heilt unike heime laga gips egg er nå ferdig <3

Bilde: 1                                               Bilde:2 



Her på bildet har eg gips egg laget både med gipsbind og alabaster plaster.
Ein ser tydlig forskjell på overflaten, men eg synest at begge metodene er utrolig tøffe på kvar sin måte. 

Og så kan dei brukast til andre ting enn bare påskepynt, bare sjå her:

God påske til alle fine følgerar og vit at eg setter pris på alle som tar seg tid til å lese innleggene mine. 
Klem frå Ann Helen (modernestil)

post signature

4 kommentarer:

  1. Taaaakk for tips ser så "lett" ut🙈😘

    SvarSlett
    Svar
    1. Når du først har komt i gang så er det faktisk ikkje så vanskelig,hehe:)
      eg håpe du får lyst t å prøva vertfall :)
      Ønske deg ein god og velsigna påske Irene <3

      Slett
  2. De er så fine!
    Elsker mine :))
    Kanskje jeg skal gidde å lage flere, tjohi♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikkje sant, eg har begynt å gi vekk ein del av mine, og nokre har eg tatt med meg på jobb også så eg kunne egentlig lagt enda fleire,hehe, men mannnen i huset tørner vel snart av alle mine små prosjekter som aldri tar slutt.
      Ønske deg ein god påske <3

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)