torsdag 28. april 2016

Min drøm, nå ein verkelegheit:

"Den rikaste plassen på jord er på gravplassen, 
for der er det så mange begravde drøymar"
sitat U

Heilt sidan vinter har eg holdt på med eit prosjekt, og eg har bevisst valgt å ikkje fortelja om det før alt var ferdig. 
Eg gler meg veldig til å sjå om mitt design kan væra av interesse. 


Eg har starta eget firma, Modernestil. 

Eg designer betong bord og min flinke handymann utfører jobben. 
Eg blander meg ikkje borti utførelsen da det krever ein enorm nøyaktighet, kunnskap om materialet og laging av støype formene. 

Det begynte med bordet me laget til oss sjølv som me har på sjøhuset vårt, og etter å ha sondert terrenget nøye så fant me ut at det er få som tilbyr slike håndlagede betong bord med heile dekksider av rå betong, og me har allerede fått fleire henvendelsar om akkurat dette bordet.
Men me vil nå ut til fleire målgrupper så da har me designet og laget fleire små bord i tillegg. 
Me kan tilby hexagon med heile dekksider 
Rundt betong bord med sokkel av betong
Kvadratisk side bord/krakk med heile dekksider.
Alle bordene er unike,håndlaget og designet av oss. 

Me utvikler oss heile tiden og det vil komme utemøbler i framtiden da me har fått fleire henvendelser frå kunder som ønsker seg noko tøft i betong til uteplassen. 



Eg har lenge skjønt at det er interiør som er min store lidenskap, sjølv om eg har jobba lenge i tekstilbransjen og i prøvenemnda for salgsfaget.
Eg har aldri vågt å tenka tanken om å kunne leve av det, 
men etter mykje oppfordringar frå nære venner og familie så tar eg nå sats og prøver meg.
Som mi gode svigerinne seier "den rikaste plassen på jord er på gravplassen, for der er det så mange begravde drøymar". 
Eg vil gjera om min store drøm til verkelegheit. 

Eg har i vår utdanna meg som interiørveilder gjennom den Norske Interiørskolen og har kurs bevis.
Eg kan tilby interiørveiledning, boligstyling, 
idéer til bordpynt og candybar for dåp,barnebursdager, runde dager og konfirmasjon
 sjå her for meir informasjon.


45x45x45
 Sjå her for meir informasjon.



Høyde 45, diameter 50. 



Høyde: 45 diameter 39



 45x45x100

For meir informasjon sjå gjerne på hjemmesida mi:

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)