søndag 3. april 2016

Vidvinkel:

Oh Lord, eg er forelska i mitt nye kamera!
Eg har lenge tenkt og ikkje minst ønska meg eit skikkelig kamera, og da eg blei 30 kunne eg endelig kjøpe meg eit bra kamera for bursdagspengene.
Valget falt på Fujifilm X-T10 etter eit godt tips frå min bror som har skikkelig god peiling på fotokamera. 

Her ser dokke eit bilde eg har tatt i vidvinkel frå sjøhuset vårt. 
Ved å bruke ei vidvinkel linse får ein ekstremt mykje med på bildet. 
Eg har fram til nå bare tatt bilder med iphone 5S og det gir i og for seg fine bilder det og mangen i dag bruker heller mobil framfor kamera for det er mykje enklere å ta med seg,
 men spør du meg så kan bildekvaliteten ikkje sammenlignes. 

(innlegget er ikkje sponset)


post signature

1 kommentar:

  1. Så kult! Gratulerer med 30 og med nytt kamera :)
    Kamera er knallgøy, bare man setter seg inn i alle mulighetene, de er mange :)

    Kos deg i helgen, og ta masse bilder :)

    SvarSlett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)