søndag 1. mai 2016

Hexagon betong bord:

Formen Hexagon er i vinden som aldri før, 
eg har sjølv marmor fliser frå Ulfven i dusjsonen på sjøhuset
og eg får ikkje nok av den sekskantede formen,
me har difor laga eit betong bord du aldri har sett maken til.
Hexagon med heile dekk sider, støpt i ei form.

Høyden er 45cm, 
Diameter 50.
Vekt: 17kg

Pris 3490,- ink moms.
Me sender i heile Noreg, frakt kjem i tillegg.








Vil takke alle som delte siste innlegg, 
eg kjenner meg ydmyk ovanfor alle dokke som tok dokke tid til å dele og å lese innlegget mitt.
Innlegget skal visst nok vera delt 63 ganger og langt over 4000 sidevisninger på bare onsdagen.
Eg kan ikkje anna enn å sei eit STORT TAKK.
Det betyr mykje for lille meg som skal prøve meg i den store verden :)





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)