onsdag 11. mai 2016

Modernestil byr til fest:


 Du tenkjer kanskje eg er høg på pæra som inviterer til egen lanseringsfest, hehe. 
Det har seg slik at eg tar meg sjølv ikkje så høgtideleg, eg tenkjer at det får "briste eller bære". 
For å unngå å bli nåla i høystakken vil eg invitera til ein unik fest. 

Eg slår på stor tromma og har ordna med eit fantastisk band som skal ha ein mini konsert denna fredags kvelden, Rags and Feathers, alle i bandet har lang fartstid i konsertar. 
Det vil bli ein liten foto/maleri utstilling av Oddbjørn Austevik og Kjersti Tingelstad 
Sprudlerier ved ankomst, frå Ulvik i Hardanger.
Fingermat frå Bohemer catering, som lager sunne kortreiste retter.
Og mine egen designede betongbord som er handlaga av min mann, 
det vil også bli vist eit heilt nytt bord, eit utebord til hagen, detta tror eg mangen kan lika. 

Eg er opptatt av miljø, og å bruka lokale leverandørar, 
og har på detta eventet tenkt mykje på at det skal vera ein GRØNN tråd gjennom det heile.

Siden det er begrensa med plasser til denna lanseringsfesten så er det fyrste mann til mølla, 
dvs 50 personer. 
Skriv gjerne i ein kommentar under her eller på facebook/instagram kvifor du vil komma på akkurat denna festen.
Påmeldelsen er bindande sidan det er mangen om beinet. 

Adressa får du ved påmeldelse.

Ta kontakt om du har spørsmål:
annhelen@modernestil.no






post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)