søndag 22. mai 2016

Silje Rysjedal, finalist i Norges vakreste hjem 2016


BoligPluss har ein årleg kåring i Norges vakraste hjem. 
 I år er Karmøybuen Silje Rysjedal ein av 6 finalister.

Eg digger stilen til Silje, den skiller seg ut i mengden med hennar geniale DIY idéar,
 fargar og eklektiske stil.
Det oser personlighet i denna heimen, og eg er ikkje i den minste tvil om kven som skal få min stemme i kåreingen av Norges vakreste hjem.

Bare sjå her:








Denna hyllå her har Silje designa og lagt sjølv, kulaste eg har sett på lenge. Kjekt å sjå noko unikt som ingen andre har. 

lanseringsfesten min 03juni kan du møta Silje i levande live. 

PS: me må stemma Silje fram til seier, HER kan du gi hennas stemme (det tar kun 1min)
Og HER kan du lesa om ho når ho var i Vi Bygger Nytt. 
På instagram heiter Silje Rysjedal @LILLEMITTALT, verdt å følga!!!

Fin fin søndag til deg frå meg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)