søndag 19. juni 2016

Borddekking:

Bordet er dekket og stylet av meg med varer frå Sigurd Svendsen frå Åkra.
Eg har valgt å gå for eit servis som er veldig trendy akkurat nå, Royal Copenhagen mussel, 
men valgte å kombinera det med sort riflet for å gjera det litt meir mystisk
 (sort riflet har akkurat kommet inn igjen i butikk da det har vert tomt på hoved lageret i lengre tider) 
For å skape liv i bordet har eg tenkt ulike høyder og innslag av gull og blomar.

Håper du liker resultatet:)


foto: Karoline Vedøy

foto: Karoline Vedøy

foto: Karoline Vedøy


Bordet er dekket med Royal Copenhagen Mega mussel og sort riflet tallerker og kopper.
Bestikket er fra Magnor Halvor Bakke i pure matt sort (dette står HØGT på mi ønskelista)
Lyse stakene og vasene er av merket AYTM
Det utrolig dekorative treet er fra Lovi Finland
Glass plate og lin duk er privat.







Sigurd Svendsen på Åkra har ALT, her finner du kvalitet og design.
Damen bak butikken ligger alltid eit hestehode forran på trendene, eg blir stadig overraska over at ho allereie har det aller nyaste i butikk. Ho satser, tar inn mykje kult design som mangen andre slike type butikker ikkje våger. Eg synest det er veldig flott at me ikkje trenger å forlate øynå for å få tak i dei mest kjente merkevarene. 


På lanseringsfesten min valgte eg å bruke kjøkkenet til å stille ut dette bordet stylet av meg i lag med kunst av Helt OK Kunst, Oddbjørn Austevik og Kjersti Tingelstad. 
Rommet har heilt kvite vegger så her er det ingenting som stjeler oppmerksomheten til kunsten og oppdekningen. 


Det blei solgt nokre bilder på festen, men dei lager på bestilling, så det er fortsatt moglegheit for å få tak i bildene til Helt Ok Kunst. 
Bildene er tatt av fotograf Oddbjørn Austevik og har fått nokre malte detaljer av Kjersti Tingelstad, dette gir ein heilt nydelig dybde i bildet. 














Dette innlegget er ikkje sponset.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)