fredag 3. juni 2016

ein PAUSE i kvardagen:

Stille før stormen, 
i dag er den store lanseringsfesten og eg hadde litt tid for meg sjølv i den nye frisørsalongen til Christine på Torvestad.
Namnet ho har valgt, PAUSE frisør kan ho med all rett bruke da dette var eit godt sted å komme til, herlig atmosfære og stilig lokale, her blei eg tatt godt vare på.

Christine har lagt ein litt rufsete flette look på meg der ho har tuppert, krøllet, og flettet to ulike fletter som ho har kombinert. Samtidig fikk eg fiksa øyenbryna mine.
Er veldig fornøyd med resultatet, Christine er dyktig i sitt fag. 













Christine gir gavekort på 1000kr med valgfri behandling til ein av dokke som deler bilder fra lanseringsfesten på facebook og instagram. 
Modernestil gir gavekort på 1000kr til interiørveiledning eller boligstyling. 
Sigurd Svendsen på Åkra gir gavekort på 500kr på valgfri vare.

Husk å tagge ModerneStil/@modernestil
#lanseringsfest#betongbord#brandbyannhelen#modernestil






2 kommentarer:

  1. Så flotte du e! Og fin flette :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk :) Og takk for ein mega kjekke kveld i går.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)