fredag 24. juni 2016

Inspirert av MEG??:

JA kan du tro, eg kjenner meg så ydmyk og glad når eg ser at andre flinke damer har tatt i bruk mine DIY prosjekter. Eg synest det er så stas, så tusen takk Marie og Mette Helen for at dokke har brukt mi oppskrift og lagt nokre kjempe stilige benkar med dokkas egen personlige vri.

Marie kan du følge på Instagram under namnet: letsfunkitup.
Ho har ein minimalistisk gjennomført stil.

Mette Helen og Ronny var eg med som stylist når Vi Bygger Nytt gjorde heime reportasje hos dei.
Utgaven er av den nyaste, har du ikkje fått den i postkassen kan du lesa den HER.

Mette Helen og Ronny har ein veldig flott klassisk stil, 
artig å sjå at min DIY også passer inn i eit slikt hjem. 

Her er min benk, bildet er tatt for KK.

Vil du også ha oppskrifta, sjekk HER




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)