onsdag 1. juni 2016

Suksessfulle damer på fest:

Dei fleste som strikker kjenner garantert til KlompeLompe,
Den fyrste boka blei ein super suksess, og er nå også gitt ut i fleire andre land.
Damen som står bak boka(ene) og alle heftene er frå Karmøy, og på fredag kjem også dei på lanseringsfesten min. 

Hanne og Torunn er utrolig kreative, og eg unner dei all den suksessen dei kan få. 

Eg er så heldig å få vera modell i den nye boka som kjem i august, det samme er min mellomste sønn og minstemann. Kjenne er er kry som ein hane over å få vera med i ei slik flott bok. 
Dei to damene her kan ALT, dei designer, strikker, og tar alle bildene sjølv. 















Denne infoen finner du på deiras heimeside:

"Passform og kvalitet har vært viktig for KlompeLOMPE. Plaggene er bruksplagg, gjerne i barnehagen. Farger og det estetiske har også alltid vært i fokus. De vil ha et gjennomført produkt, fra garn og fargevalg, til merkelapper.
Nå har KlompeLOMPE utvidet til å også lage oppskrifter på plagg til voksne, og i samarbeid med Sandnesgarn har de nå laget sitt eget KlompeLOMPE-garn.
Til nå har KlompeLOMPE gitt ut boka «KLOMPELOMPE. Strikk til baby, barn og voksen» og en strikkekalender, i tillegg til de mange heftene sine. I august kommer de med en ny bok med plagg til hele familien, denne gang også med herreplagg."



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)