mandag 6. juni 2016

Tusen takk!

Til alle dykk som kom på lanseringsfesten min fredag 03.juni:
TUSEN TAKK!!
For eit humør på dokke, så mangen festkledde flotte damer og menn, og så utrolig mange gode fine ord eg fikk, eg er ennå heilt overvelda. 
Spisebordet er fullt av flotte blomar/gaver frå dokke, 
eg er rørt.
Takk <3


Her er nokre bilder frå den flotte maten som Bohemer Catering leverte.
på menyen stod det:
Fingermatmeny assortert

Bruschetta
Semi tomat, balsamico creme, mozzarella, basllikum
Langtidsposjert rundbiff, løkpure
Kyllingsupreme, koriander, eple, limemarinert rødløk

Wraps
Serranoskinke, ostecreme, ruccola
Røkelaks, ingefæraioli, vårløk

Salat
Urtesalat, vannmelon, fetaost, agurk, rødløk

Pinner
Skampi, mango
Estragonstekt laksefilet, hvitløkstekte champinjong

Dessert
Lys sjokoladecreme, pasjonfruktsaus, jordbær





























Alle bildene er tatt av Karoline Vedøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)