torsdag 25. august 2016

Årets sommer hjem??

Abito er Fædrelandsvennen bolig satsing på nett. 
I sommer har abito hatt ein konkurranse gåande om å bli årets sommer hjem 2016.
Eg har vert så heldig å blitt plukka ut, MEN konkurrentane er rå god og fleire av dei har 3ganger så mykje følgerar på Instagram så eg ser egentlig på løpet som kjørt, men eg gir meg ikkje heilt ennå.

Så hvis DU kunne tenkt deg å brukt 2min på å gå inn på abito.no på instagram og stemt på Modernestil
NR:2 så hadde eg blitt meir enn glad.



Eg har ikkje vert super aktive på instagram i det siste for eg har hatt nok å holde fingrane i, men nå i høst har eg tenkt å gjera eit lite eksperiment der eg kjem mandag-fredag å legge ut bilder innen sjangerene #Interior, #Fashion & #Daily life. 
Dei som tagger sine bilder med @modernestil og sin sjanger har muligheten for å rå repost av sitt bilde lørdag/søndager. 





PS: Søk opp @abito på instagram, finn fram dette bilde og gi meg gjerne ein stemme. Bildet mitt er nr:2.
Konkurransen varer til 31.august. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er sofaen på ditt bilde fra, vet hva kaller man en slik sofa? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Caroline:)
      Sofaen kjøpte eg gjennom ei dansk side som heiter kommodo, men tror dessverre den sida ikkje er oppe å går lengre. Men merket er softline og det er ein modul sofa. veldig fornøgd med den og har ennå tilgode å sjå den i andre sitt hjem så det er litt stas at det ikkje er ein sofa som alle har.
      ha ei god ny uke.
      klem

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)