tirsdag 23. august 2016

I`m back:

Hei igjen alle saman:)
Eg er endeleg tilbake på bloggefronten og Instagram (@modernestil)
Å vera ein aktiv blogger krever innsats, ein må ta dei rette bildene og ha ein bra formulert tekst.
Våren har vert veldig travel for meg, med oppstart av eget firma, lanseringsfest, utdannelse hos interiørskolen, 3 jobber og minstemann heime med meg i "permisjon".
Eg holdt på å gå på ein liten smell så eg måtte ta fullstendig sommerferie, 
koble heilt av og fokusera på gutane mine.

Nå har eg henta meg inn, minstemann er begynt i barnehage og eg er rå klar for nye utfordinger:)


Om du lurer på kva eg kan tilby så er det interiørveiledning, boligstyling og nå i høst kurs i å lage Japansk kokedama (svevande planteballer)

Her er litt av mine oppdrag frå sommaren:

Boligstyling for salg av bolig. 
Eg har stylet leiligheten og tatt bildene. 
Denne leiligheten blei solgt få uker etter at bildene blei lagt ut. 




Interiørveiledning: 
Eg holder på med fleire prosjekter som ikkje er ferdigstilt enda. 
Det eg tilbyr er veiledning av farger, belysning, møblering og oppbevaring. 
Eg tar både nybygg og oppussingsprosjekt. 

Uteområdet:
Dette er eit pågåande prosjekt hos ein kunde. Etter å ha vert heime sjå kunden, tatt mål og sitt terrenget har eg kommet med forslag på ulike plattinger, beplantning og steinmurer. 
Kunden har fått to forslag der eg har tegna inn møbler slik at det blir lettare å sjå kva areal som blir brukt. 





Foto:
Nå i sommer var eg innom eit utdrikningslag for å ta bilder, eg kan dessverre ikkje legge ut alle bildene med tanke på personvern loven, men her er eit av brura og forloverane. 
Til vanleg er det interiør eg pleier å ta bilder av, men gøyalt med nye utfordingar. Og heldigvis blei dei fornøgde. Alltid kjekt å ha nokre fine bilder der ALLE er med på bildene som kan gi gode minner i etterkant. 




Ellers har eg eit større prosjekt gåande her heime, 
men det får du ikkje sjå før det kjem i Vi Bygger Nytt i høst. 








6 kommentarer:

  1. Moro å se blogginnlegg her igjen.
    Fine bilder og oj så travelt du har hatt det.
    Viktig å puste ut & roe ned litt da.
    Nyt kvelden.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Christina:)
      Så koselig med melding frå deg her inne, sette stor pris på slike tilbakemeldinger.
      Ja eg trenge å ta litt avstand til tider for eg blir så oppslukt av det heila for eg synest det er så utrolig morosamt.
      Jaja nå er det plutselig blitt helg igjen, ønske deg ei fine helg.
      Klem frå meg

      Slett
  2. Super flinke Ann Helen godt å høre at du har fokus på deg selv i en travel hverdag, du er utrolig mektig stolt over deg gleder meg til flere innlegg

    SvarSlett
    Svar
    1. Du e alltid så goe med meg du Hege Helen! Takk for at du er den du e <3
      God helg t deg og Irmelin.
      Klem

      Slett
  3. Heisan. Så bra at du lyttet og tok en " time out" . Lykke til med alle spennende oppgaver/prosjekter. Du er råflink!! Og grattis for at du lyttet og tok deg en pille liten pause. Mvh Karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia på du Karianne:)
      av og til må ein bare ta ein liten pause frå alle oppgavene og heller begynne på igjen med ny energi. Takk for oppmuntrande ord, du skal vita eg sette pris på dei.
      God helg.

      Slett

1000-takk for at du legger igjen ein kommentar sjå meg. Det varmer:)